Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Li-Li
Kan någon tipsa mig om hur jag ska knyta!?
Min son är 3 mån och mycket nyfiken av sig.
Användarens profilbild
Av Mia
På höften i en ringsjal kan funka!
Så gillar min lille 4månaders att sitta!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Mia skrev:På höften i en ringsjal kan funka!
Så gillar min lille 4månaders att sitta!
Det funkar inte för mig att ha på höften. Min kille är 3 mån. Jag misstänker att jag kanske är för bred/rund över höften? :?

Jag bär gärna X-omslut med armarna utanför. I ringsjalen "japanskt" (dvs upprätt med ett ben på varje sida om sjalen. Idag testade jag dubbel-X tror jag :oops: . VÄLDIGT trevligt och lätt att få bra och inte för omslutet. Alltså kunde Gabriel hänga ut och röra sig mer än i X-omslut. Och så blev det inte alls så varmt heller. Båda vi är väldigt varma av oss.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Min Axel var jätte nyfis o stadig så han åkte upp på ryggen !! man har dem nära o de ser allt vill de inte med så gömmer dem sig i ens rygg o det är jäåätte mysigt !!

Han var rätt kort i rocken så jag körde ryggsäck men inte kors bak utan bara under rumpan han satt som en smäck o han kasade inte åt sidan så lätt som senare när man korsa under rumpan o dem kan sitta o hoppa i sjalen.
Av Annsofi
I ringsjal vänd utåt/snett utåt i buddha position fungerar utmärkt för de flesta små nyfikna.
Användarens profilbild
Av Helena
mamma1 skrev:Kan någon tipsa mig om hur jag ska knyta!?
Min son är 3 mån och mycket nyfiken av sig.
Vad har du för bärsjal? Om man har en vävd sjal, så kan man göra höft-x, det är en ganska enkel knytning. Jag tror att det funkar till små barn, men man får dra upp tyget ordentligt över ryggen. Men jag har aldrig testat själv med en så liten, så jag är inte säker på ifall barnet sitter stadigt nog.
Av Li-Li
Glömde skriva... jag har en långsjal!!
:oops:
Dubbel X fungerade bra på min grabb också. Väntar på att han ska bli lite stadigare i nacken så jag får försöka med ryggknytning. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?