Nu har jag en Butterfly 2 och den är relativt ny för mig. Jag har bara provat en Ergo förut och den var bara till låns ett par dagar. Vad jag vill säga är att jag har inte så mycket att jämföra med men jag gillar min Butterfly. Den är en favorit hos mig, jag håller med det folk tidigare har sagt om selen
Det finns vissa småsaker/finesser jag tycker de dock kunde ha tänkt på. Små grejer som gör det lilla extra.
¤ En liten ficka på avbärarbältet för kreditkort, mobil eller annat som ryms i en liten ficka. Eller varför inte två, en på vardera sida?
¤ Något som håller fast bältesstumparna på midjebältet. Det är ju långa band och även om jag tillhör den vidare modellen så blir det mycket band över när man har dragit åt avbärarbältet och det finns inget som håller fast de där banden utan de bara hänger och slänger. Det borde finnas två små "tygöglor" på varje sida som man kan trä igenom banden och dra efter så att det inte blir några band som hänger och slänger. Någon som förstår vad jag menar?
¤ En tredje knapp att spänna fast huvudskyddet på tygstycket. Har man ett mindre barn blir det en glepa och huvudet kan "falla" ut i glepan.
Det var dessa grejer jag kom på just nu, kanske kompletterar med andra saker allt eftersom.