Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
Jag har haft min vävda långsjal en månad nu och använder den väl nästan varje dag, mest inne för att söva kisen i, men också lite ute när jag skall göra något i ett annat hus eller ta en liten sväng i skogen eller så. Knytandet går bättre och bättre och elddopet kom i morse: Jag hade precis stoppat in kisen i smokingbältet för att dra åt X-tamparna när lantberevbäraren tutade utanför :shock: och jag fick springa och öppna samtidigt som jag kvickt drog åt tamparna, lindade dem runt midjan och knöt. Brevbäraren undrade om jag kunde bära posten (en liten, lätt kartong) med kisen där, och det är klart att jag kunde.
Jag är alldeles lättad över att det gick så bra, firade med att testa andra knytningar (basX och omslutetX) nu när jag är så erfaren att jag reder ut en knytning springande genom köket :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:tumsup:
Användarens profilbild
Av Shasista
Först när jag läste ditt inlägg trodde jag att du sövde katten i sjalen, för här säger vi alltid kisen om katten, men sen trillade poletten ner om att det var din lille son du bar.... :hide:

Inte illa att knyta medan du springer! :lol: :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?