Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!
Jag köpte en begagnad MaM ECO av en tjej härifrån för ett tag sen och hon hade inte knytinstruktionerna kvar. Kom på nu när jag tänkte tvätta den att jag inte heller har någon idé om hur den ska tvättas...
Nån som vet var jag kan få tag på knytinstruktioner och tvättråd?
Nån som har som kan tänka sig att kopiera och dela med sig? Eller finns det på nätet nånstans? Skulle bli jätteglad i så fall...

//A
Av Lillblomma
Det vore jättesnällt.
Du kan väl PMa mig så skickar jag ett frankerat kuvert eller mailadress eller nåt.

//A
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Hittar såklart inte lådan nu. Trodde att jag viste var den fanns. Ska kolla källaren när sambon kommer hem.
Av Lillblomma
Ingen brådska, jag har BF 27 april!

:lol:
//A
Användarens profilbild
Av emellen
Lite sent ute kanske, men jag har instruktionerna till Mam econ!

Tvättinstruktioner:
Vi rekommenderar maskintvätt i 40 C och lätt centrifugering. Torktumling rekommenderas inte. Sjalen krymper något i tvätten, men töjer vanligen ut sig igen vid användning. Vid behov kan sjalen även tvättas i 60 C, men då krymper den mer. Forma sjalen som fuktig och plantorka den helst på en torkställning, gärn formad som IUUUI. Om sjalen hängtorkas efter handtvätt då den vägen mycket kan den töja. Detta händer inte om man virar in den i en handduk så att överloppsvatten pressas ut.

Om du vill ha knytinstruktionerna kan jag eventuellt scanna in dem, men just nu tror jag inte att vår scanner är inkopplad.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?