Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av wilgot
Vilken bärsjal skall jag köpa, har aldrig använt en bärsjal.

Min son är nu 4 veckor, väger 5880 gram och är 59 cm lång.

Har en Ergo Ng som jag använder flera timmar per dag typ hela tiden då jag inte är ute och går med vagnen eller då sambon är hemma och kan avlasta mig, detta pga av att han vägrar ligga i sin säng, tänkte skaffa en sjal som omväxling, är det en bra ide tr0? Eller räcker det med Ergo.
Användarens profilbild
Av AnKa
Tja, tycker du att det funkar bra med Ergon så räcker det nog egentligen med den men om du vill utförska sjalvärlden så tycker jag att du ska göra det, det finns så mycket mer :D

En vävd sjal är ju enligt mitt tycke oumbärlig då jag tycker att den avlastar bättre och är bekvämare än sele. Att det finn så mångra vackra sjalar är ju ingen minus direkt :wink:
Mei Tai (MT) är ju som ett slags mellanting mellan sjal och bärsele som också är bekväm.

Lycka till!
Av Sofie
Du frågar vilken sjal du ska köpa:

En snygg 8) eller flera!

Vävd, säger jag.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja, börjar han väga bortåt 6 kilo skulle jag nog satsa på en vävd sjal direkt. Visst funkar det med trikå med, men det blir ju lite svajigt rätt snart.. Möjligvis skulle en Baby Bali Stretch passa, den funkar längre än de andra trikåsjalarna.
Annars, om du ska ha en vävd, så välj en som du tycker är fin, gärna en diagonalvävd. Exemplvis en didymos, hoppediz, easycare eller storchenwiege.
Av wilgot
Det får bli en vävd sjal om jag nu köper en sjal, vore bra med bärsjal som komplement till Ergo då bärsjalen inte tar så stor plats vilket gör att man kan lätt ta med den i barnvagnen .
Användarens profilbild
Av zero.sara
Lycka till med sjalköp :tumsup:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?