Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag och syrran ska åka till Kinna Skrot på fredag, är det någon som har andra tips på ställen man inte får missa när man är på "kärringrally"? Är ute efter fin velour, mönstrad trikå, trikå till sjal, garn och annat smått och gott. Tipsa på, gärna med vägbeskrivning och sortimenttips.
Användarens profilbild
Av Anso
Andersson och Hjalmarsson. de gör KRABAT-velouren. Ligger i Ulricehamn tror jag. Kolla med "Melon", hon är stamkund där..... :D
Googla så får du upp dem tror jag.
Användarens profilbild
Av tweed
Aha, det är nog stället som mamma pratar om, som har kalikå velour. De har tyvärr bara öppet tisdagar och torsdagar. Morsan får ta med mig dit en annan gång...
Användarens profilbild
Av tweed
Vad har de där? Tyg antar jag, men något särskilt som gör det värt ett besök?
Av Whiskuchi
Njae, inget särskilt såvitt jag minns (nu var det längesen jag var där)
Användarens profilbild
Av erisara
Jag var där i våtas någon gång. Trevlig butik med en trevlig föreståndare i alla fall. Hade lite av varje men jag minns inte om de hade så mycket stickade tyger.
Användarens profilbild
Av tweed
Kollade turistbyråns hemsida och tygbiten verkar ju vara ett bra alternativ med lit av varje. Håller nu på att skriva ner lite beskrivningar så jag vet ungefär hur mycket som går åt till olika projekt.
Användarens profilbild
Av Panakeia
sen e ju visko ett måste när man ändå e där - så du får träffa annelie från sjalbarn!
Användarens profilbild
Av binaem
Fritsla tyglager har både mycket bommulstyger, extremt mycket möbeltyg och på nedervåningen en urmysig inredningsaffär.
Användarens profilbild
Av ericah
Tror det finns en garn affär nära skroten
Användarens profilbild
Av melon
ericah skrev:Tror det finns en garn affär nära skroten
Jepp, men man ska ha koll å garnpriserna i "vanliga" garnaffärer, det är inte alla som man fyndar på :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
kinnagarn (fd ) ligger mittemot preemtappen vid skroten. visko :mrgreen: ligger så du från skroten kör höger i den lilla rondellen, upp för backen och efter stora enso och eliassons på vänster sida vid vägen.

Jag har rast nån gång mellan 12.30 och 14.30, annars är jag där nånstans, fråga bara :-)
Användarens profilbild
Av aspen
annelie skrev:
kinnagarn (fd ) ligger mittemot preemtappen vid skroten. visko :mrgreen: ligger så du från skroten kör höger i den lilla rondellen, upp för backen och efter stora enso och eliassons på vänster sida vid vägen.

Jag har rast nån gång mellan 12.30 och 14.30, annars är jag där nånstans, fråga bara :-)
och sen ska jag till kinnagarn på lunchen o köpa superwash ullgarn till mössan
Användarens profilbild
Av tweed
Jaha, då får vi ta en koll på visko också :-)
Har de mycket på Kinnagarn?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?