Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
inför kommande eventuella syprojekt.

Vad är det för skillnad mellan fleece och mikrofleece?
Av Emmiez
det har inte ja heller förstått mer än att de ena (microfleece) kan man ha för att släppa igenom fukt, o det andra för att inte släppa igenom fukt :roll:
Av Nettan
Hm, kanske bara kan ta och hälla på vatten och se om det rinner igenom.

Funderar på att prova sy blöjor.
Av Emmiez
Nettan skrev:Hm, kanske bara kan ta och hälla på vatten och se om det rinner igenom.

Funderar på att prova sy blöjor.
ja vet ju inte hur tätt vanlig fleece är heller.. men den är mer tät än microfleece fattade ja det som iallfall, är inte så säker..

ja tror microfleece är mycket tunnare än vanlig fleece iallafall är det jättetunt i dom pocket blöjorna jag sett med microfleece i.
Användarens profilbild
Av Asereht
Microfleecen är tunnare, iaf i de underställ i microfleece som vi har. Det är betydligt tunnare och smidigare fleece i dem än i vanliga fleecetröjorna. Annars har jag inte en susning.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag frågade på Stoff och Stil, där de har polarfleece och mikrofleece. Den första är tjockare än den andra var svaret hos dem.
Användarens profilbild
Av teres
Man brukar använda polarfleece som ytterskikt då den är vattentät och mikrofleece som släpp igenom skikt! Har dock ingen aning om hur det blir om man skulle ha bägge sorterna i en ex pocket, varmt?

Har använt polarfleece som ytterskikt och det funkar bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?