Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Kan det vara så att du får lite "träningsvärk" i ärret? Musklerna är ju avskurna och nerverna likaså, så man kan få lite ont när framförallt nerverna hittar tillbaka igen. Själv kände jag inget i ärret för att jag bar i sjalen.. Men som sagt, det är inte "träningsvärk"?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Tiz skrev:Musklerna är ju avskurna och nerverna likaså, så man kan få lite ont när framförallt nerverna hittar tillbaka igen. Själv kände jag inget i ärret för att jag bar i sjalen.. Men som sagt, det är inte "träningsvärk"?
Nix, i alla fall inte om man är snittad i Linköping numera, för då skär de inte av magmuskeln, utan drar isär den. Inte för att det hade så mycket med bärandet att göra....
Användarens profilbild
Av Tiz
Kaffemoster skrev:
Tiz skrev:Musklerna är ju avskurna och nerverna likaså, så man kan få lite ont när framförallt nerverna hittar tillbaka igen. Själv kände jag inget i ärret för att jag bar i sjalen.. Men som sagt, det är inte "träningsvärk"?
Nix, i alla fall inte om man är snittad i Linköping numera, för då skär de inte av magmuskeln, utan drar isär den. Inte för att det hade så mycket med bärandet att göra....
Gör de? Jag snittades i Linköping -02, då skar de av musklerna. Snittades i Norrköping för ett år sedan och där skar de också. Här i stan (Linköping) görs ju bara akutsnitt, kör de med "drag-i-sär"-metoden då? (kommer inte ihåg namnet på just den metoden just nu, jo Starksnitt heter det va?)
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Snitt känner jag inte till något om men jag vet att till en början när Linn kom (är nu 2,5 månader) fick jag träningsvärk, speciellt när jag inte sovit ordentligt. Men det har lagt sig nu. Jag vet inte hur mycket du bär, men jag bär hela tiden och hon är ingen lättviktare, så skillnaden mot att inte ha burit Samuel på länge mot att bära hela tiden var rätt stor för min kropp. Jag är inte heller särskilt vältränad. Du talar speciellt om ryggen och det kan ju också bero på att knytningen du gör inte är tillräckligt avlastande. Den ska ju vara rätt tight. När jag fått till x-omslut II riktigt bra känns det knappt. Då är tyget över axlarna inte så tight, men hon sitter rätt högt upp, utan att vara för ansiktet, och gördeln är tight och avlastar mycket.
/Anna
Användarens profilbild
Av Ezereht
se också till att ttyget är väl utbrett över ryggen och ligger dubbelvikt över axlarna , en bit ut från halsen och ner över axelkullen, så att det inte ligger korvat in mot halsen.

Kolla på ärret, ser det bra ut är det nog ingen fara.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
[quote="Tiz Här i stan (Linköping) görs ju bara akutsnitt, kör de med "drag-i-sär"-metoden då? (kommer inte ihåg namnet på just den metoden just nu, jo Starksnitt heter det va?)[/quote]

Ja, det gör de. Jag födde Karin med akutsnitt i Linköping nu i mars, och de drog isär magmuskeln. Men det är så nytt som ett par år sedan de började med det alltså. Syrran förlöstes med akutsnitt för tio år sedan, och då skar de ju. Hon blev väldigt förvånad över att se hur rörlig jag var, jämfört med hur hon hade haft det ett par dagar efter förlossningen, så förmodligen är det väldigt mycket skonsammare att de drar isär den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?