Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Tänkte försöka mig på att sy om vår bära-barn-sjal till en ringsjal med ficka på. Jag har förstått att många sytt om sina med goda resultat...

Man vad ska jag ha för slags ringar? Plast? Metall? Storlek?? För visst finns det väl olika storlekar?

Min man tror att metallringar blir dåligt när det är kallt men är oroligatt plastringarna ska vara för klena. Kommentarer?

Var köper ni era ringar till bra pris?

Många frågor blev det... :help:
Tack på förhand! :D
Av Mumskickan
Jag tycker att sjalringar i aluminium funkar bäst. Det billigaste blir att beställa dem från slingrings i USA, om man beställer för under 200 kr(inkl frakt) slipper man oftast tull också.
Användarens profilbild
Av marlene
Ringarna man använder är ju tillverkade för sjalar, dom är testade så hur hållbarhetssynpunkt spelar det ingen roll om man har aluminium eller plast ringar. Personligen så tycker jag att alu ringarna är snyggare men det är ju en smaksak.

Dom finns i 3 storlekar, den minsta funkar bra till docksjalar eller ett väldigt väldigt tunt tyg. M storleken funkar till tunna- normaltjocka tyger och L storleken till normal-tjocka tyger. Vad man tar till en bärabarn är nog lite en smak sak, jag har M och tycker det funkar bra. Vissa har L men jag tror nog att jag skulle tycka att det var lite stort

Man kan som sagt beställa dom från www.slingrings.com när jag har beställt har det blivit under 50kr paret inkl frakt. Dom flesta svenska återföräljarna tar runt 70-75kr + frakt för samma ringar. Dock måste man beställa för under 200kr då det inte ligger i ett eu land så man kan åka på tull. Och man måste betala med kort.
Av EliJo
Jag har tänkt fråga samma sak. Så jag tar till mej svaren oxå. Tack. :)
Av Smultronbarn
Tack så mycket för alla bra svar! :D Känns tryggt och bra att få tips av er som testat.
Det blir till att botanisera bland försäljarna nu då, ska kolla in även slingrings.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?