Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Håller på att beställa en sak från sneglehuset och de verkar inte räkna med någon frakt alls? Någon som har beställt där ifrån och vet hur de räknar? Det står att summan som dras från min konto är en viss, och då ser jag att de bara räknar själva produkten. :?:
Användarens profilbild
Av Bina
genomför köpet - du får sen ett mail med en länk där du skall klicka och lägga porto i varukorgen och betala på nytt ...

tlillan gjorde så och det gick utmärkt.
Av Abunai
Bina skrev:genomför köpet - du får sen ett mail med en länk där du skall klicka och lägga porto i varukorgen och betala på nytt ...

tlillan gjorde så och det gick utmärkt.
Okej!

Har de någon sida eller så så man kan se vad frakten blir? Eller har du någon aning om vad det kostar att skicka en 500grams vara?
Användarens profilbild
Av tlillan
ja, så gjorde jag, Såg sen att det fanns en rad där det stod frakt till utalndet som man skulle lägga i.
Men det är snabba att höra av sig tyckte jag så det löste sig fint.
Av Abunai
tlillan skrev:ja, så gjorde jag, Såg sen att det fanns en rad där det stod frakt till utalndet som man skulle lägga i.
Men det är snabba att höra av sig tyckte jag så det löste sig fint.
Har inte betalt ännu, men jag kan inte se någonting om frakt överhuvudtaget. Nu när jag försökte betala med kort så får jag bara felmeddelande från servern. Betalade du med kort eller förde över pengar till deras banknummer? Går det att föra över från svensk bank till deras?

Så jobbigt när det går fel med internetbetalningar tycker jag... Känns som om alla ser ens nummer och tar ens pengar. :?
Användarens profilbild
Av aha
Abunai skrev: Har inte betalt ännu, men jag kan inte se någonting om frakt överhuvudtaget. Nu när jag försökte betala med kort så får jag bara felmeddelande från servern. Betalade du med kort eller förde över pengar till deras banknummer? Går det att föra över från svensk bank till deras?
Om du tittar på förstasidan långt ner finns där "fragt till norden" 115 DKK kostar det. Det lägger du till i din varukorg.

Jag betalade med kort. Funkade utan problem. Kanske var något tillfälligt problem.
Av Abunai
aha skrev:
Abunai skrev: Har inte betalt ännu, men jag kan inte se någonting om frakt överhuvudtaget. Nu när jag försökte betala med kort så får jag bara felmeddelande från servern. Betalade du med kort eller förde över pengar till deras banknummer? Går det att föra över från svensk bank till deras?
Om du tittar på förstasidan långt ner finns där "fragt till norden" 115 DKK kostar det. Det lägger du till i din varukorg.

Jag betalade med kort. Funkade utan problem. Kanske var något tillfälligt problem.
Ah! Jag som just beställt, men nu såg jag det! Ska man vänta på att de mailar en nu då? Eller maila dem kanske?
Användarens profilbild
Av Bina
Abunai skrev:
aha skrev:

Ah! Jag som just beställt, men nu såg jag det! Ska man vänta på att de mailar en nu då? Eller maila dem kanske?
De mailar snabbt (ja jag var tolk åt tlillan när hon gjorde beställningen :lol: )
Av Abunai
Ja, det gjorde de verkligen! Tog två minuter tror jag. :D

Nu är det fixat, tack för hjälpen! Lägger upp bilder sedan på vad jag köpte. :app: :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?