Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Kosmos skrev:Finns det någon annan som har problem med sin press?
Jag får dit dem knapparna, men så fort jag knäpper upp knappen lossar ena knappdelen. Jag försöker trycka hårdare, men det går inte. Har pressat i två tunna tyger, så jag har inte för tjockt tyglager.
Det känns som om den inte pressar hela vägen ner. Någon med liknande problem.
Numera ja. I början hade jag inga problem alls. Nu har den kärvat de senaste gångerna jag knappat.
Användarens profilbild
Av Summer
Provar ni lite till? Nu blir jag osäker...
Användarens profilbild
Av melon
I början gick det som en dans, nu när jag sitter med en riktig blöja funkar det bara med hälften. Å sen att det inte går att sätta längre in än en centimeter eller två börjar frustrera mig... Snart blir det en KAM-press ändå :evil:
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Det som varit "problemet" för mig var att själva pinnen på pressen inte är helt stabil så att efter några knappar är det lätt hänt att den vinklar sig aningens utåt framtill så att den trycker ner piggen på knappen snett - och då trycker den inte hela vägen ner och då är det lätt hänt att knapparna lossnar.

Lösningen på problemet är i detta fallet att man, samtidigt som man håller i knappen, även tar ett finger och håller emot med framifrån på knapppressens pinne så att man hjälper till och styr den så att den verkligen pressar rakt ner på knappiggen när man trycker ihop tången - då har inte jag haft några problem med att få knapparna att sitta kvar.

Vet inte om det är samma för andra, men det kan kanske vara ett tips att testa om det är andra som har problem. Hoppas att min lätt svamliga förklaring ändå är någorlunda begriplig.
Användarens profilbild
Av melon
Jiho, nu skulle jag trycka i 3 knappar och misslyckades bara med 2 st! Det är ju 60% "vinstchans"! 8)

Man kanske inte kan räkna med någon vidare kvalité för ett verktyg som kostar runt hundralappen :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?