Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cinnamon
I förrgår mötte jag två äldre herrar när jag var ute med vagnen. De gillade reflexhuvan och vi pladdrade lite om reflexvästar. Idag möttes vi igen på samma ställe, men G åkte på ryggen. De stannade till, kommenterade att vi möttes igen på samma ställen, sen när det upptäkte barnet på ryggen:
- Det måste vara mycket lättare för dig det där!
Och så är det ju :-D Vi önskade varandra väl och gick vidare.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Bra att det finns kloka farbröder i din håla. :)

Tack för senast förresten. Det var mysigt att få gosa lite med G.
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Åh, vilken klok kommentar. (Fast, gubbar verkar klokare ibland, det är bara män jag får kommentarer om hur praktiskt det är med sjal/sele också)...
Användarens profilbild
Av Nova
:tumup:
Användarens profilbild
Av sanna73
Härligt över huvud taget när folk fattar :app:
Av Sia
Wille brukar få kommentaren av medelålders kvinnor:
"Vad bra du sitter där!"
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Ja, det är härligt när folk fattar att det är bra!

"Där sitter du bra" och liknande på samma tema har jag också fått höra en hel del. Och så tanten med rullator som stannade till när hon mötte oss, såg lite sträng ut och sa "Där går en som bär på lyckan!" Det tog några sekunder innan jag fattade att hon sagt något positivt :lol: .
Av Sia
Cinnamon skrev: Och så tanten med rullator som stannade till när hon mötte oss, såg lite sträng ut och sa "Där går en som bär på lyckan!" Det tog några sekunder innan jag fattade att hon sagt något positivt :lol: .
Vad gulligt sagt! :loving: :app:
Av Smultronbarn
Ja det är skoj när man får kommentarer av det positiva slaget av de äldre generationerna. :heart:

När vår lilleman var liten å nyfödd så bar hans pappa honom ofta i Bära-barn-sjalen när vi var och handlade, medan jag hade varorna i vagnen. Ofta kom det nyfikna tanter fram och skulle kika... (inte lika ofta kom det gubbar fram när jag bar... hmmm... :lol: ). Fast fler än en gång fick han kommentarer som "åh - så där som man bär i Afrika". Hmm... inte alla har stenkoll men man kan mena väl ändå. :wink: Hihi
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Smultronbarn skrev: "åh - så där som man bär i Afrika". Hmm... inte alla har stenkoll men man kan mena väl ändå. :wink: Hihi
Jag körde brutalt ner en sån kommentar senast, med ett "Nä, den här är snarare kinesisk"
Och det var ju mei taien jag bar i så jag fick väl vidga deras vyer lite. :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?