Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
Ja vad är skillnaden? Vet inte riktigt vilken jag har.... Står det nånstans? Nån som har bilder på gammal vs ny? Hjälp mej!
Användarens profilbild
Av Helen
Asia skrev:Ja vad är skillnaden? Vet inte riktigt vilken jag har.... Står det nånstans? Nån som har bilder på gammal vs ny? Hjälp mej!
Jag har lagt upp några bilder på min sida på den nya och de förändringar som finns.

NYA har kortare tampar på huvan. Dessa fästes med knapp direkt på axelbandet.
Den har längsgående band på axelbandet som spärrar så att bröstbandet inte kan kasa ner.
det har gummiband på sidorna på huvan. ( den andra har gummiband upptill på huvan)
De heter NG båda av någon anledning... :hmm:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Om det inte är skillnaden classic vs ng som avses. Classic har ett 'folklore'-band på fickan, ickeskålad sits och sen är det väl säkert mer som skiljer. Classic finns/fanns dvs i tegelrött, blått, svart och beige tror jag.
Användarens profilbild
Av Asia
Ah, tack. Då har jag nog den gamla modellen!
Användarens profilbild
Av Asia
är den nya "bättre?"
Användarens profilbild
Av Helen
Asia skrev:är den nya "bättre?"
Det är en smakfråga som med så mycket annat.

huvans form tycker jag är lite lättare att få på huvudet.
Däremot är huvans tampar lite svårare att ta tag på på den nya eftersom de är kortare. Den äldre modellen kan du knäppa fast tamparna på sidorna av selen och är därför lättare att få tag på.
Jag gillar banden fram på axelbanden. Det gör att bröstbandet inte kan kasa ner, men du kan fortfarande justera det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?