Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

skulle vilja veta om den kan passa mig och min sambo, på instruktionsvideon på deras sida ser den jätte stor ut och då är jag ännu smalare än den smalaste tjejen som demonstrerar den. Kan den passa mig som är ca 1,80 och xs samt min sambo som är 1,95 och xl? Om nån vet var i i sthlm man kan köpa en så säg till. Vi köper gärna begagnat för ett bra pris och om den är i fint skick förstås:=)
Användarens profilbild
Av Eld77
Din sambo passar den garanterat då den sitter jättebra på min man på 1.93. Troligen passar den dig också, jag kan själv ha den med viss marginal i midjan och jag är ungefär strl 38 och knappt 1.70 lång. Men det bästa vore förstås om ni kunde hitta en att prova. ;)
Av lakritstrollet
ja vi vill så gärna testa, får se om vi finner nån i sthlm helst i närheten av solna då vi befinner oss här. Men det låter ju lovande:=) Har ni ergo Ng?
Användarens profilbild
Av Eld77
lakritstrollet skrev:ja vi vill så gärna testa, får se om vi finner nån i sthlm helst i närheten av solna då vi befinner oss här. Men det låter ju lovande:=) Har ni ergo Ng?
Ja, nu har vi en denim och det är ju NG. Förut hade vi en classic, den funkade bra på båda den också.
Av lakritstrollet
hur länge kan ni bära utan att få ont? Gör det då ont i ryggen eller nånstans i nacken? Har så många frågor om den här selen! Har du lust att recensera den för mig?
Användarens profilbild
Av Luna
Det bästa är ju om ni för möjlighet att prova en sele. Kolla efter en träff på BärsjalsTräffar nära dig och tala om att du vill prova Ergo NG.

:tumup: Jag och min sambo gillar Ergo NG. Jag brukar inte få ont och har burit i många timmar i skogs- coh fjällterräng. Visst blir man trött men ont får jag inte.

Sökte efter tidigare recensioner av Ergo NG men kunde inte hitta det just nu. Ska försöka leta upp det.
Av lakritstrollet
tusen tack, men jag har fått ett pm om att en person kan ses så jag får testa på riktigt:=) Tur att det finns så mycket gulliga människor här.
Användarens profilbild
Av Annika80
den passade mig sådär.
Midjebältet passade men axelremmarna kunde jag nte dra åt riktigt så mycket som jag ville.
jag är 1,70m och drar storlek 34/36
Användarens profilbild
Av vovvemor
lakritstrollet skrev:tusen tack, men jag har fått ett pm om att en person kan ses så jag får testa på riktigt:=) Tur att det finns så mycket gulliga människor här.
Ja, som jag sade i den andra tråden så finns det en Ergo i Väsby också, om du vill se hur denimvarianten ser ut. :wink:

Jag är 162 cm, strl XS/S och min man 182 cm och strl M och vi bär båda två både i ergon, becon och patapumen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?