Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Hej!
Hade tänkt sy mig en vetevärmare men får inte tag på helt vete i mindre än 25 kg säckar... Vad ska jag ta i stället? Min BM säger att vete håller värmen bättre än ris, men hur är det om det är skalat? Typ matvete? Nån som har en aning?

//A
Användarens profilbild
Av Elin G
På coop brukar de ha Saltå vete i typ 500 g påsar. Det är inte skalat.
Användarens profilbild
Av Elin G
marlene skrev:måste det vara oskalat, och varför i sånt fall?
Näe, det måste det nog egentligen inte. Jag tycker det känns lite hållbarare då bara, föreställer mig att det skalade blir gröt liksom (men det kan vara för att jag har livlig fantasi :lol: ).
Användarens profilbild
Av zingo
Har haft värmare med fullkornsbulgur ,grötris och vete som varit oskalat i, alla har fungerat lika bra tycker jag de luktar lite olika när man värmer dem bara.
Användarens profilbild
Av zandrama
Elin G skrev:
marlene skrev:måste det vara oskalat, och varför i sånt fall?
Näe, det måste det nog egentligen inte. Jag tycker det känns lite hållbarare då bara, föreställer mig att det skalade blir gröt liksom (men det kan vara för att jag har livlig fantasi :lol: ).
:lol:
Fast om man råkar lägga kudden i blöt och sen mikrar den utan att tänkta sig för, så varför inte. Det låter som nåt jag skulle kunna göra... :hide: :Hahaa:
Av Lillblomma
Tack för alla svar!
Ska se om vår närmsta butik här har den från Saltå, annars kör jag kanske på skalat.

Och jag ska tänka på det... Att inte råka lägga den i blöt innan. :wink: Fast grötomslag är väl inget nytt heller... Det funkat väl det med! :wink:

//A
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?