Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
Jättefina! Hur lång tid tog dem att sticka?
Användarens profilbild
Av Asereht
sirisirius skrev:Jättefina! Hur lång tid tog dem att sticka?
Det beror lite på hur mkt aktiv tid jag kan lägga ned. Men om jag får sitta som jag vill så kan jag göra ett par på en helg. Men då är jag varm i fingrarna också. Kan jag bara sitta en liten stund på kvällarna så skulle jag tippa på en vecka ungefär. :)

Jag stickar efter mamasamuelis mönster på samuelbyxan från www.tygisar.se och använder bara strumpstickor (jag trivs inte med rundsticka) förutom på själva grenbiten där man använder vanliga.
Användarens profilbild
Av Bina
marcy skrev:Superfina. Jag vill cokså kunna sticka.
:iagree:
Användarens profilbild
Av Nova
Jättefina! :D

Finns det något mönster på svenska tro?
Skulle man ju kunna be svärmor sticka, fast på engelska verkar de flesta mönster vara?
Användarens profilbild
Av Asereht
Nova skrev:Jättefina! :D

Skulle man ju kunna be svärmor sticka, fast på engelska verkar de flesta mönster vara?
Kolla in på mamasamuelis www.tygisar.se och samuels ullbyxa, det mönstret använder jag. Jättebra, jag gillar att alla mått är i cm istället för maskor för det blir så lätt att räkna om då. :)
Användarens profilbild
Av Nova
Asereht skrev:
Nova skrev:Jättefina! :D

Kolla in på mamasamuelis www.tygisar.se och samuels ullbyxa, det mönstret använder jag. Jättebra, jag gillar att alla mått är i cm istället för maskor för det blir så lätt att räkna om då. :)
Aha. Tack! :tumup:
Kollade bara länksamlingen först, men nu hittade jag det mönster du använder. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?