Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, man kan hyra den för enstaka tillfälle, det kostar 100 kr + frakt ( den är lätt, så frakten är inte så dyr).
Här är ett inlägg sedan tidigare på sjalbarn om just den sjalen,
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=2352

Men det skulle vara roligt om några ville skriva in utlåtande på sjalrecensioner om den, tycker jag också.

/Ingrid
Användarens profilbild
Av Allis
Som du ser på Ingrids länk så har vi hyrt en sådan. Den var fantasiskt fin, kände mig otroligt vacker i den. :) Satt bra gjorde den också. Har haft en Ringo som jag inte kom lika bra överenns med. Tycker nog att TaylorMade var bättre. Sedan är det ju inte mycket som slår siden som material. :wink:

En bild där man ser färgen på sjalen och hur Arvid hadde det :lol: :

Bild
Men det skulle vara roligt om några ville skriva in utlåtande på sjalrecensioner om den, tycker jag också.
Känner mig träffad, så det ska bli!
Användarens profilbild
Av AnKa
Tack för svar!

Ingrid. Jag letade på sidan men hittade inget om uthyrning. Var jag blind eller fösvann det när ni gjorde om sidan, kanske....
Bra att de fortfarande går att hyra dem. Jag ska ju snart på fest :D men då måste jag ju lyckas välja färg först :roll: :D inte lätt :?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nej, du är inte blind, AnKa! Det försvann när hemsidan gjordes om, och har inte kommit ut igen. Jag ska lägga ut det, men det går bra att hyra ändå, även om det inte finns ute nu. Det är bara att skicka ett mail.

/Ingrid
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?