Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Idag på väg till tandläkaren från dagis ville Vidar inte alls sitta i vagnen, utan skrek och skrek "Maaaammaaaa! Maaaammaaaaaa!" helt hysteriskt och ville bli buren. Men jag hade ingen extra sjal med mig och Svante var inte klädd för att sitta i vagn, så Vidar fick fortsätta sitta där. :cry:
Efter en banan och en halv risifrutti blev han lite gladare och efter tandläkaren gick det bra att åka vagn igen.

Nu på kvällen skulle vi på en snabbvisit hos en granne och jag tar fram Lenan och frågar om han vill åka sjal, och han springer fram och ställer sig med ryggen mot mig så jag kan svinga upp honom på ryggen, sen klänger han sig fast med armar och ben och njuter av att bli fastknuten. Sen kramades han och körde tåg om vart annat på min rygg/mitt huvud ända tills vi var hemma igen. :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av svas
zandrama skrev:och han springer fram och ställer sig med ryggen mot mig så jag kan svinga upp honom på ryggen, sen klänger han sig fast med armar och ben och njuter av att bli fastknuten.
:loving:
Användarens profilbild
Av milimani
Åh, gullunge!
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Aaaaaaaw :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
åhhh :loving:
Användarens profilbild
Av zandrama
lotusx skrev:Ditt "stora" sjalbarn är för övrigt ngt yngre än min lillsjalis.
Allt beror på perspektiv. :lol:
Användarens profilbild
Av 4ungar
:heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Bina
:heart:
Användarens profilbild
Av Alven
:loving:

David har en "jag är en liten pojke"-period just nu, men tyvärr är han typ 105 cm/20 kg så jag fixa inte riktigt att sjala honom tyvärr... :( Annars tror jag att det är precis vad han behöver nu. Men kosrta stunder på ryggen i MT:n går bra. Fast då skriker lillasyster... :(
Användarens profilbild
Av Helma
:heart: Visst är det underbart när de vill vara nära och mysa i sjalen.
Användarens profilbild
Av buebo
Åh vad mysigt det låter :loving: Ska vi byta en stund? Min Emil vill INTE åka sjal :cry: ,knappt nu när han har varit sjuk heller,annars har det iaf funkat.
Användarens profilbild
Av sanna73
Mys :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?