Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av JoJsMamma
En undran:
Jag har en hoppiz som inte är särskilt mjuk. Kan man tumla den, eller händer det ngt hemskt då?
Användarens profilbild
Av diddeldi
man kan tumla den :D . själv brukar jag föredra att stryka eller helst mangla för att få sjalar mjukare, men tumling funkar också.
Av JoJsMamma
Toppen! :D
Jag har ju både strykjärn, torktumlare och mangel! :D Här ska mjukas!!
Av JoJsMamma
Nåja... i tvättstugan, fast den är ju precis under, bara en trappa. Du får komma hit o mangla om du vill! :D

(jag behöver nämligen att nån visar mig hur det stora vidundret funkar... :wink: )
Användarens profilbild
Av diddeldi
JoJsMamma skrev:Nåja... i tvättstugan, fast den är ju precis under, bara en trappa. Du får komma hit o mangla om du vill! :D

(jag behöver nämligen att nån visar mig hur det stora vidundret funkar... :wink: )
åh har du en sån där stor farlig mojäng som tar upp ett helt rum? sån vågar jag inte använda, jag vet inte hur man gör. vi hade också sån i tvättstugan i lägenheten. fast tidigare har jag bott i ett hus med elektrisk varmmangel, det är underbart att sova på nymanglade lakan.

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?