Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av soffan
Tänkte beställa en ergo, men sen såg jag beco selarn som bara är såååå snygga, men är de lika bra som ergon???
Användarens profilbild
Av elli
De är en smak sak vad man tycker, jag kan själv inte bära i ergo, beco provade jag i helgen och med den går de sådär men den är inte heller helt skön.
Så de bästa är om du kan gå på nån träff och testa!

Lycka till
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det bästa är att testa, Vissa gillar det ena, vissa det andra. Patapumen den älsta modellen gillar tex jag!
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag har haft både ergo och patapum som jag inte har gillat speciellt, nu har jag en Beco BWD som jag älskar. :lol:
Eftersom jag inte haft mer än en sele i taget så har jag inte kunnat jämföra dem direkt och vet därför inte riktigt vad skillnaden mellan dem är. :oops:
Användarens profilbild
Av Maria22
Jag kan bara uttala mig om Beco:n och den är jätte bra!! Efter vad jag har förstått så är Becon lite smidigare än Ergon.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Vill du prova ergo, beco och patapum så har jag alla tre, bor i Väsby så det är ju rätt nära. Säg bara till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?