Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag har börjat öva ryggknyt med Dante nu. Vi har inte kommit så långt som till sjal än, men jag har äntligen fattat hur jag ska svinga upp honom på ryggen. Så långt allt väl. Men... hur sjutton får man ner en bebis från ryggen på ett smidigt sätt?

Just nu lägger jag mig på mage i sängen och rullar av honom försiktigt, men det är liksom inget praktiskt sätt om man har honom på ryggen på stan, t ex... :P

Någon som har en beskrivning, bildserie, hittat något bra videoklipp? :help:
Användarens profilbild
Av korell
Jag brukar luta mig lite framåt. Knyta upp sjalen helt. Ta tag med vänster hand runt barnets rumpa/nedre delen av ryggen. Dra barnet snett nedåt/framåt och ta emot med andra handen så fort jag når, sedan glider barnet trygget och sakta ner till marken längs mitt vänster ben.

Oj oj, förstår du ngt av det där??? :roll:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Porotina skrev:det ska finnas bildserie på Sjalbarn.se under knytinstruktioner
kolla under KNYTA och välj sedan långsjal osv

tanken ar att man ska dra barnet åt sidan för att få tag i henne.
Jamen, där fanns ju bilder. :duh: Hur kunde jag missa det?

Tack hörni!
Av Emmiez
http://www.youtube.com/watch?v=vEuHTtUQMlo hon har ingen sjal men hon visar hur man kan ta ner barnet..
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Emmiez skrev:http://www.youtube.com/watch?v=vEuHTtUQMlo hon har ingen sjal men hon visar hur man kan ta ner barnet..
Toppen! Jag letade på Youtube men uppenbarligen inte tillräckligt noga.

Det blir nog ingen mer övning ikväll eftersom lillprinsen verkar ha slocknat, men imorgon! :D
Av Emmiez
Auroratiger skrev:
Emmiez skrev:http://www.youtube.com/watch?v=vEuHTtUQMlo hon har ingen sjal men hon visar hur man kan ta ner barnet..
Toppen! Jag letade på Youtube men uppenbarligen inte tillräckligt noga.

Det blir nog ingen mer övning ikväll eftersom lillprinsen verkar ha slocknat, men imorgon! :D
det e svårt att hitta om man inte vet vad man letar efter, jag hade varit inne på det innan inte just den länken men liknande sidor därför va det lätt att hitta :)
hoppas den kan hjälpa er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?