Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av neta
Finns det fler liknande sjalar ? Återförsäljare här i sverige ? Skulle gärna vilja se lite fler bilder på "bärare" av denna sjal, å hur knyter man den ? (det sista är lite svårt att se på dom få bilder jag sett....skulle gärna vilja se hur det ser ut framifrån) Är det något man skulle kunna sy själv tror ni ? Jag tror nämligen att det är något som min man skulle kunna tänka sig att använda (till skillnad mot långsjalen som jag har )....
Någon som har erfarenheter av fyrkantiga sjalar/ Sakarasjalen ?

Oj, det blev många frågor ...men hoppas någon har lite svar/tips.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
neta skrev: Är det något man skulle kunna sy själv tror ni ? Jag tror nämligen att det är något som min man skulle kunna tänka sig att använda (till skillnad mot långsjalen som jag har )....
Jupp, tror absolut att du kan sy en fyrkantsjal själv med gott resultat! Har tyvärr inte koll på hur Sakaran är sydd riktigt, men under "gör det själv" (tror jag det var...) så finns det länk till hur man syr en "franken cozy". Har själv sytt efter det, och jo, den blev rätt bra och användes dagligen ett tag, men jag måste erkänna att jag knapt rört den sedan jag köpte min långsjal, men det är väl lite tycke och smak! :wink:
Av Alexandra
http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/sakara/index.php

Här finns massor av bra bilder på sakara med barn och bärare.
Jag har provat sakara, men blev inte så jätteförtjust i den. Tycker vanlig sjal kändes enklare, men det är nog smaksak. Den avlastade väldigt bra och det var lätt att få upp barnet på ryggen.
Däremot gillar jag inte att den, precis som sutemin, trycker ut brösten när man bär på ryggen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?