Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Elna
bu hu, jag kommer inte överens m huvan till min i övrigt älskade beco bwd dove-denim...
hur fredrik gör man... har ju varit bortskämd m ergo og o ergo ng huvudstöd som jag lätt pular upp ur fickan o sätter på själv tom i rullande tunnelbana, men m beco kommer jag inte åt huvan o inte kan man planera innan heller med a, oregelbundet barn b, de där fästena som dinglar runt o fastnar i allt under tiden... för att inte tala om att jag ogillar kardborre.... oj, det var mycke va?! :roll:
alltså hur gör man? :?: :?:
tycker inte heller den är så bra på, själva huvan alltså... *gnäll gnäll*

synd på en så rar sjal i övrigt...
hjälp önskas!!
Användarens profilbild
Av Helena
Ibland har jag också problem med huvudstödet. Bär du på magen eller ryggen? Jag undrar om man kan vika den på något sätt, så att man lättare kommer åt den. Jag bär oftast på ryggen och ibland liksom ramlar den ur fickan hur lätt som helst när jag drar lite i den och ibland så kommer den inte alls ur. Att ha den dinglande när jag bär funkar inte så bra tycker jag, svårt att få upp barnet på ryggen då och så börjar hon ju pilla med banden.

För min del känns det bättre att ha huvan rätt liten tycker jag, för annars drunknar min flicka i den och då ger den inte så bra stöd tycker jag.

Har förresten bara den vanliga becon, men jag antar att det är samma princip.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?