Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zun
Det blir inte bra - ryggknytning fungerar super (använder tibetansk) men när jag ska ha henne på magen blir det inte "tajt" hur jag än gör. :? Hon lutar liksom bakåt/utåt så jag känner att jag vill hålla en arm om henne hela tiden.

Tidigare hade jag UBW till henne och den kan man ju knyta rätt tajt och ändå få ner barnet, men hur tusan gör man när man måste knyta med barnet "på plats"?

"Chaka-chaka" fungerar inte.... :shock:
Användarens profilbild
Av maimiti
Håll ena handen på ryggen och mota så att hon inte kan hänga utåt och dra åt med andra handen. Det är varianten jag kör med men det finns kanske något lättare alternativ som inte jag har räknat ut än.
Användarens profilbild
Av Panakeia
knyt omslutet II istället då? då gör du ju samma knytning som med trikåsjalen...det är lite trixikt att lära sig hur mycket plats barnet tar innanför knytningen, men efter fem gånger flyter det fint!
Användarens profilbild
Av Anna
Det är det jag säger, det är dax för en Piteå träff snart....

Det är inte helt lätt faktiskt, men som sagt, du kanju testa att knyta färdigt som i X omslut 2 och sedan krångla i henne så är kanske knytningen ändå bättre än en misslyckad x omslut?

Annars tror jag nog nästan att det är en träningsssak med "Chaka-chaka" osv. Vissa Hoppediz sjalar är ju inte heller helt samarbetsvilliga som det verkar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?