Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nira
och det blir nog inte den sista, det var ju ganska lätt och gick så snabbt att jag blev förvånad. :shock: Gjord efter Knyttet & K:s superbra beskrivning. Här kommer (förhoppningsvis) bild
Bild
Hoppas hoppas att det blev rätt nu!
Tyg från Ikea, farligt att ha sjalträff där! :D
Användarens profilbild
Av Nira
nähä, :hmm: hur gör man då... :?: provar igen
Bild
Användarens profilbild
Av Nira
nu då...
Bild

tjohooooo! :vågen:
Användarens profilbild
Av äpplebus
Wow! Den blev ju jättebra.
Jag är oxå supersugen att sy en efter fredagens träff.
Gräver i tyggömmorna här hemma för att se vad som finns där. :lol:
Användarens profilbild
Av Nira
Jo jag blev rätt nöjd faktiskt :rodna: men det var faktiskt riktigt lätt, när jag satte axelbanden åt rätt håll så dom inte låg inuti själva ryggdelen... fast det blir alltid så för mig, om det inte blir fel nånstans så är det nån annan som syr, har för bråttom! :D
Användarens profilbild
Av äpplebus
Vilket tyg tog du till banden?
Användarens profilbild
Av Nira
Lenda var det väl om jag minns rätt :hmm: jo men det måste det ha varit!
Användarens profilbild
Av äpplebus
Ok. Har Lenda i rött här hemma men är inte säker på om jag vill ha en röd MT. :roll:
Användarens profilbild
Av Nira
Klart du ska ha en röd, det är ju snart jul... och sen syr du bara fler och fler i alla möjliga olika färger för man måste väl alltid ha nåt som matchar kläderna???!!! :D
Användarens profilbild
Av mossanvit
Jättefin! :)

Jag måste banne mig lära mig att sy! Det verkar så mysigt att kunna sy sina egna saker, och dessutom så är det ju ekonomiskt! Det enda jag har sytt de senaste tio åren är tvättlappar till Arvid. (Dvs. zickzackat och klippt en frottéhandduk i mindre bitar)...
Användarens profilbild
Av äpplebus
Tack! Ja, du har rätt det är ju snart jul. Den första kan ju vara röd iallafall. Funderar nu allvarligt att sätta saxen i Lendan, ja inte just nu, men kanske imorgon. :lol:
Användarens profilbild
Av Nira
Jo fast det mest avancerade jag syr normalt sett är gardiner, raksöm och raksöm och lite mera raksöm! Om du kollar på Knyttet & K beskrivningen så är det faktiskt inte alls svårt, ungefär klipp, stryk, sy raksöm, nåla rätt!, sy mera raksöm, du fixar det! :D :tumsup:
Om man köper billigt tyg så gör det ju inte så mycket om det råkar bli nåt knas!
Dessutom så ska man kanske inte titta allt för nära på min, alla sömmar är ju inte direkt perfekta, men det gör ju inget, jag menar hur många (förutom min mamma) kommer närmare än en meter eller nåt???
Användarens profilbild
Av Luna
Fin sele!
Actionbild?
Användarens profilbild
Av Nira
Jo, fast jag hann ju sy den eftersom sonen behagade sova så imorgon em kanske det skulle kunna bli en bild. :roll:
Hoppas nu att han gillar den och att den passar, annars blir det liiiite jobbigt när jag nu blev så nöjd... :? :D
Användarens profilbild
Av mossanvit
Mmm, jag kanske ska testa att sy då. Som du sa; om det blir fel så är det ju inte hela världen!

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?