Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
den här sewing machines direct i england :-)
3800 nånting blir det med pressarfotspaketet o trådar o sfrakt o sånt
skrev jobbet som levadress då jag bor längst in på icke lastbilssvänlig grusväg :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Grattis!

ZaZis maskin kom ju supersnabbt så jag håller tummar för att denna också gör det.
Av belinda
ujujuj va roligt! jag håller på att spara ihop till en overlock jag också. Själva maskinen kostar bara typ 2600 va? alltså 199 pund, kostar tillbehören så mycket alltså, vad är det för pressarfotspaket man beöver?
*tjugo frågor*
Användarens profilbild
Av aspen
belinda skrev:ujujuj va roligt! jag håller på att spara ihop till en overlock jag också. Själva maskinen kostar bara typ 2600 va? alltså 199 pund, kostar tillbehören så mycket alltså, vad är det för pressarfotspaket man beöver?
*tjugo frågor*
ja, maskinen 199, pressarfötterna 50, frakten 35 pund =284 pund

enligt min valutaomvandlare är det 3753,94 :wink: kr

pressarfötterna (tror en kostar 250 kr i sverige, i alla fall en av dem) är tex rynknings"maskin", resårfot osv, tror de står på www.janome.se vilka de är. tror det står att de 'är värda 199 pund bara de o man får dem för 50
Av belinda
annelie skrev:
belinda skrev:ujujuj va roligt! jag håller på att spara ihop till en overlock jag också. Själva maskinen kostar bara typ 2600 va? alltså 199 pund, kostar tillbehören så mycket alltså, vad är det för pressarfotspaket man beöver?
*tjugo frågor*
ja, maskinen 199, pressarfötterna 50, frakten 35 pund =284 pund

enligt min valutaomvandlare är det 3753,94 :wink: kr

pressarfötterna (tror en kostar 250 kr i sverige, i alla fall en av dem) är tex rynknings"maskin", resårfot osv, tror de står på www.janome.se vilka de är. tror det står att de 'är värda 199 pund bara de o man får dem för 50
javisstja, frakt oxå :lol:
ett superbra pris som sagt :D
Av FiaLisa
Vad kul! Overlock är roligt! :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Grattis till köpet! Jag köpte ju precis som sockertopp skrev också därifrån, och blev supernöjd! :D Beställde en lördagkväll och på torsdagmorgon ringde DHL.

Det råder overlock-feber på sjalbarn! :lol: Inte undra på - det är ju så roligt att sy med overlocken!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av aspen
jag som oxå beställde på en lördagskväll :-)

Ska säga till chaufförerna på jobbet att jag har en leverans på torsdag ;-) så slipper de ringa, jag är ju inte hemma då :-)

så spännande
och så ska jag jobba på fredag, det hinner jag ju inte då..... :wink:

tack för grattisen :-)

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?