Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Nova-Li var lite "knölig" idag när hon behövde sova (somnade och vaknade på en gång, flera ggr).
Tog fram sjalen, började knyta för att sätta upp henne på mage, men så kom jag på att jag ju behöver öva ryggknyt.
Jisses, inte är det lätt med en så liten (inte lätt annars heller ju :oops: ).
Fick iaf upp henne och fick till knytet halvbra iaf, tillräckligt för att det skulle duga :)
Gick ett varv runt kvarteret, och nu sover hon på min rygg i gosiga vackra Lena :D :heart:
Jag måste öva öva öva vidare, för det är svårt att få till det helt med rätt spänt över axlarna osv. Men jag är stolt att jag fick till det dugligt helt själv! *självförtroende+självkänslan växer!*
Av Aelia
Vad roligt
Användarens profilbild
Av Lydia
Aelia skrev:Vad roligt
Ja, jätteskoj! Jag tänkte (redan innan idag..) ta med Lenan på kryssningen så du får hjälpa mig med ryggknytet! :D
Av Aelia
Lydia skrev:
Ja, jätteskoj! Jag tänkte (redan innan idag..) ta med Lenan på kryssningen så du får hjälpa mig med ryggknytet! :D
Vad roligt för Lena att följa med :wink:
Här blir det bara sino eller marimekko som ska med :lol:
Användarens profilbild
Av Lydia
Aelia skrev:
Lydia skrev:
Vad roligt för Lena att följa med :wink:
Här blir det bara sino eller marimekko som ska med :lol:
Jag tänkte sälja både min sino och min marimekko :shock: Måste ju hinna prova fler trikåisar innan lillan inte är liten längre :lol:
Vi fick låna en Hoppediz trikå av Zandrama, och den är jätteskön! Får nog bli en sån kanske, istället.
Av Aelia
Jag är rätt nöjd med mina så jag behåller, fast skull vilja ha fler färger :wink:
Användarens profilbild
Av Lydia
Nu har jag tömt diskmaskinen och satt in den skitiga disken,, ryggen börjar bli lite mör (ovan att bära på rygg numera). Knöt ner henne när hon började vakna, men nu sover hon vidare i min famn verkar det som.
Användarens profilbild
Av Mamin
Jag vill också kunna knyta på ryggen :? !! Aelia du lär få mycket att göra på kryssningen, många skratt lär det också bli :lol:
Användarens profilbild
Av Lydia
Mamin skrev:Jag vill också kunna knyta på ryggen :? !! Aelia du lär få mycket att göra på kryssningen, många skratt lär det också bli :lol:
Min knytning blev ju inte så himla bra, men upp på ryggen kom hon iaf :lol:
(hon sover fortfarande, det var nog tur att jag knöt ner henne efter ett tag, annars hade nog min rygg strejkat).

Mamin, kommer du till södertälje på fredag? :)
Användarens profilbild
Av Mamin
Nä nåt södertälje blir det nog inte tyvärr...Sambon går i sklan då och jag hämtar C på dagis... Men du kanske kommer till Huddinge på onsdag?
Användarens profilbild
Av Lydia
Mamin skrev:Nä nåt södertälje blir det nog inte tyvärr...Sambon går i sklan då och jag hämtar C på dagis... Men du kanske kommer till Huddinge på onsdag?
Du får konka med dig C istället :wink:
Nja, jag vet inte om jag tar mig till Huddinge, är det inte dit det är så meckigt att åka, om man kommer härifrån *tänker*
Användarens profilbild
Av Mamin
Lydia skrev:
Mamin skrev:Nä nåt södertälje blir det nog inte tyvärr...Sambon går i sklan då och jag hämtar C på dagis... Men du kanske kommer till Huddinge på onsdag?
Du får konka med dig C istället :wink:
Nja, jag vet inte om jag tar mig till Huddinge, är det inte dit det är så meckigt att åka, om man kommer härifrån *tänker*
Nä men det är väl samma pendel?
Användarens profilbild
Av Lydia
Det var nog haninge jag tänkte på *hjärnsläpp*
Får se om jag kan komma, hanna går ju 8-13 på dagis
Av Aelia
Mamin skrev:Jag vill också kunna knyta på ryggen :? !! Aelia du lär få mycket att göra på kryssningen, många skratt lär det också bli :lol:
Roligt ju, nu har vi nått att göra där då, eller ska vi skita i sjalr och dricka sprit istället? :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Mamin
Aelia skrev:
Roligt ju, nu har vi nått att göra där då, eller ska vi skita i sjalr och dricka sprit istället? :Hahaa:
Ja det är väl därför man åker på kryssning... :rofl: Mohahaha
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?