Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag bär nu min son i Sino trikåsjal men funderar på att, så småningom, övergå till vävd sjal. Han väger nu 8,6 kg och är stadig i nacken. Vilken långsjal rekommenderar ni mig? Jag funderar på tex Hoppediz? Är det olika längd på dem, och hur vet jag då vilken längd jag ska välja? Var köper man dom? Personliga rekommendationer mottages tacksamt! Tusen tack för hjälpen!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
som alltid är det enklast att gå på sjalträff! eller träffa någon snäll sjalre på stan, måste ju finnas en hel hög i gbg!
hoppediz är en bra sjal. bara den är diagonalvävd så spelar det nog mindre roll (man får testa sig igenom de olika märkena eftersom *L*) huvudsaken du tycker om färgen! hopparna finns i 4,6 och 5,4,vilken du ska ha beror på din storlek.. enklast o testa!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vilken bärsjal man tycker bästa om är mycket en smakfråga, så jag rekommenderar därför också sjalträffarna. Då kan du prova olika sorter och sedan välja den som passar just dig allra bäst 8)

Vilken längd du skall välja på långsjalen beror på din storlek samt vilka knytningar du vill kunna göra. Är du medelstor räcker det med en långsjal som är 4,6 m. Är du lite längre krävs det en längre bärsjal i fall du vill kunna göra alla knytningarna :wink:
Här finns en bra storlekstabell -->
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?