Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malla
Går och funderar på att skaffa en Easycare, men räcker en 4,2m? Jag är 160cm och normalt storlek 36, fast några kilon är kvar efter graviditeten. JUst nu bär jag i en Babybundler 5,1m och jag har inte tyckt att den är för lång. Har hittills bara knutit Xomslut och XomslutII, och då har jag knuten fram, men det känns mest praktiskt att ha knuten fram. Kanske blir det andra knytningar längre fram då en kortare sjal räcker, eller? Och just nu använder ju maken sjalen också och han är 180 cm lång.
Knepigt, jag vill ju inte stå där med för kort eller för lång sjal. Hur göra?

/Malla
Av luxia
Jag har samma problem och är inte mycket större än dig. (Sen vet jag inte om jag vågar köpa en till sjal, för då är det väl kört. Har bara köpt en långsjal och det kan man ju tycka ska räcka.)
Användarens profilbild
Av naimiez
Har samma problem. Är lika lång som dig och min gubbe är som din. Om ni båda skall kunna knyta xomslut så blir sjalen låååååång för dig. Köpa 2 st? 4.60 räcker ju för dig men då kanske inte gubben kan göra xomslut.....

Har en 5.2 dom i verkligheten är 5.6-5.7 (Storken) och den är jätttttelång :-D
Användarens profilbild
Av Malla
Maken får nog helt enkelt klara sig med babybyndlern tills vidare. Det dröjer nog innan lilla grynet blir för tung för den.

Men frågan kvarstår: räcker 4,2 till Xomslut/XomslutII för mig eller bör jag skaffa 4,7? Nån som vet? Hur långa sjalar kräver ryggknytningar?

/Malla
Användarens profilbild
Av naimiez
Malla skrev:Maken får nog helt enkelt klara sig med babybyndlern tills vidare. Det dröjer nog innan lilla grynet blir för tung för den.

Men frågan kvarstår: räcker 4,2 till Xomslut/XomslutII för mig eller bör jag skaffa 4,7? Nån som vet? Hur långa sjalar kräver ryggknytningar?

/Malla
Se http://www.activebabycare.com/se/bara3size.html :-D

Jag 1.62-36/36 klarar tibetansk med en 4.6 gott och väl men Storkisarna brukar vara längre än den längd de anger. Didymos brukar krympa lite....

Jag hade köpt en 4.7.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?