Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
nån här som beställt ringar från stellaris? har ni fått dem i tid?

jag har en bekant (som inte hänger här) som skulle sy en ringsjal i doppresent. hon beställde från stellaris (istället för från slingrings) för att hinna få dem i tid. det skulle gå på två dagar. men nu, tre veckor senare, har hon inte fått några :roll:

hon har ringt deras kundtjänst ett antal gånger men inte fått svar...
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag beställde min sjal från Stellaris, det gick på några dagar att få hem den. Det måste ha blivit nån miss för din kompis. Har hon testat att mejla?
Användarens profilbild
Av Tiz
Har också beställt ringar från Stellaris och det tog bara ett par dagar. Ring igen.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jo jag har tipsat om att maila. tycker också att det måste vara något som blivit fel bara. det är ju en seriös affär liksom.
Användarens profilbild
Av mojsan
..har beställt två gånger från dem, ena gången gick det på några dagar, andra gången tog det väl nästan en vecka, tror jag.
Användarens profilbild
Av Anso
Då måste något ha gått snett. Jag har beställt ifrån Stellaris minst 4 gånger och ringarna har alltid kommit efter 1-2 dagar. Skicka ett vanligt mail och fråga.
Användarens profilbild
Av Hella
Jag har beställt därifrån två eller tre gånger. När jag beställde mot postförskott kom sakerna dagen efter, när jag förskottsbetalade kom paketet fyra dagar efter att jag betalat in (men banken suger ju ränta i några dagar, så jag tycker det gick fort ändå)
Något har säkert blivit fel. Hoppas det ordnar sig!
Av tumbler
Jag beställte två ringar från Stellaris och fick dom dagen efter. Jag kommunicerade också via mail och fick svar jättesnabbt! Har bara bra att säga om Stellaris, men som andra skriver kan det ju bli fel ibland. Vi är ju bara människor, även dom (?) bakom Stellaris :wink: :D
Användarens profilbild
Av Bixa
Har beställt två gånger via Stellaris och båda gångerna fick jag ringarna på några dagar. Jag betalade in i förskott.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?