Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, det står ju på tvättanvisningen att den kan med fördel torktumlas. Är det inte bara att göra det då? Har tidigare läst många trådar där det står just att sjalarna INTE ska torktumlas. Törs man?
Användarens profilbild
Av diddeldi
alltså den förstörs inte men jag tycker att de blir skönare utan torktumling. det är en smaksak :wink:
Användarens profilbild
Av Eaive1
Denna är riktigt tjock och sträv... Hon jag köpte den av sa att hon använt den i ett år, men det vette tusan :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Eaive1 skrev:Denna är riktigt tjock och sträv... Hon jag köpte den av sa att hon använt den i ett år, men det vette tusan :lol:
hon kanske hade tio andra sjalar också :wink: . alltså, du kan prova att torktumla den, det kan ju hända att du är en sån som gillar tumlade sjalar :D . annars är det ju bara att tvätta den en gång till.
Användarens profilbild
Av Eaive1
Vad blir skillnaden på en tumlad och en icke tumlad sjal då? blir den inte lite mjukare tumlad?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Eaive1 skrev:Vad blir skillnaden på en tumlad och en icke tumlad sjal då? blir den inte lite mjukare tumlad?
den blir lite fluffigare liksom. jag gillar mina platta och gärna strukna/manglade. men jag tycker du ska prova :D
Användarens profilbild
Av Eaive1
Spännande :lol:
Fluffiga, hehe
Ja nu ligger den i torktumlaren iaf
Användarens profilbild
Av diddeldi
Eaive1 skrev:Spännande :lol:
Fluffiga, hehe
Ja nu ligger den i torktumlaren iaf
du får berätta hur det blev :tumup:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
*väntar med spänning på ett fluffigt resultat* =)
Användarens profilbild
Av Eaive1
:hmm: inte tycker jag den blev speciellt fluffig...
Fast inte blev den speciellt mycket mjukare heller, den är mjuk, men den är liksom sträv mot huden. Är kanske jag som haft för ingosade sjalar innan, man har gått och blivit bortskämd :lol:
Användarens profilbild
Av Eaive1
Fy sjutton va ja ångrar att jag sålde min ingosade inka. Jag förstod aldrig hur mjuk den egentligen var förrän det var försent och den var såld. Dumma dumma sjalnybörjare jag var...
Användarens profilbild
Av annalys
Jag har tumlat mina Hoppar, jag föredrar att tumla tvätt, tycker att det mestadels blir mjukare än om det hängtorkar (och så slipper man hänga :D ). Men om den blir lite fluffig kan man ju stryka lite efteråt också. Vilket jag inte gör heller, men jag tror faktiskt man kan välja något program på tumlaren som är färdigt innan tvätten är kruttorr, det vore väl bra om man ska stryka. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?