Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Jag bredde ut mina vingar för en Colibri igen... :roll:

Nu minns jag: den är ju skitsvår att knyta med de stela banden... jag tycker det är rätt kasst :hide:
Användarens profilbild
Av Bina
Bigfoot skrev:
Bina skrev:Jag bredde ut mina vingar för en Colibri igen... :roll:

Nu minns jag: den är ju skitsvår att knyta med de stela banden... jag tycker det är rätt kasst :hide:
Du vet var min pm-knapp sitter, va? 8) :wink:
Japp
Användarens profilbild
Av Droppen
Bigfoot skrev:

Du vet var min pm-knapp sitter, va? 8) :wink:
:Hahaa:
Du är rolig du! :wink:
Användarens profilbild
Av Anso

Ähhhhh Bina! Du använder den bara för lite vet du. Min Colibri är rätt tämjd nu och banden går lätt att knyta. Det blir så om man har mycket bärverktyg vet du, de mjukas inte upp så fort om de ligger i garderoben och bara används som skådebröd. :lol: :hide:

Men visst, det är ett tufft tyg, känns som att det kommer att hålla för 15 barn minst.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillar att den är lite stel, gillade det där stadiga midjebältet. Men jag har ju bara testat den. Men det är nog inget för små bebisar, mer för större barn tycker jag. Kanske du uppskattar den när Frans blivit större.
Användarens profilbild
Av Bina
Anso .. den borde ju vara ingosad nu när den bott hos dig :Hahaa: Jag får vika midjan massa varv... för att han ens skall nå överkanten... modellen är en toddler? *måste vara*

Helena ... Ja du har nog rätt vad gäller att man förmodligen gillar den bra när barnet är större. Midjevadderingen är suvve, håller med!
Användarens profilbild
Av Anso
Bina skrev:Anso .. den borde ju vara ingosad nu när den bott hos dig :Hahaa: Jag får vika midjan massa varv... för att han ens skall nå överkanten... modellen är en toddler? *måste vara*

!
....och där fick jag en smocka rätt i nyllet! :lol: :lol: :lol: :heart: :vågen:

JAPP, en toddler!
Användarens profilbild
Av Nova
Den är stel och jag tycker att den är helt underbar. :wink:
Älskar min Colibri! :heart:
Fast jag tyckte den kom bäst till sin rätt när barnet blev lite tyngre.

BabyHawken var den första färdigköpta jag testade och den var kanon, till en början. Sedan tyckte jag att den var för sladdrig för det större barnet.
Hängde efter ett tag som en påse i rumpan hur man än förstökte spänna åt. Kass avlastning också.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag älskar att banden är lite stela!
på min andra MT är de aldeldes för sladdriga...
Jag gillar också att banden är lite bredare än på min andra MT
Och så älskar jag färgen, storleken och, och...
Användarens profilbild
Av emmahawk
hmm, jag kan förstå om en toddler känns stor för fransi-pansi-pojken. De är onekligen rejäla i storleken, även den vanliga. Men kvinna, du skall veta vilken ljuv framtid du går till mötes när barnet blir lite större. :urule: Och under tiden blir banden lite mjukare bit för bit. Jag tycker också emellanåt att min ull/siden känns så himla styv, men när jag väl får på den så är det så kalasskönt avlastande att jag seriöst går runt och fånler :loving: (och så är det ju tukost siden också förstås... :lol: ) Så jag skulle säga, håll ut och sålänge du har varianter som är tynnre och mjukare för barn m bar hud eller gosestunder så skulle jag inte låta den flytta många meter. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?