Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sonjamamma
Jag skulle vilja ha ett råd om vilket sele jag skall köpa för att kunna bära min dotter på ryggen. Jag provade en patapum idag, fast jag behövde hjälp för att få upp henne på ryggen?! Vilket sele är bäst för att bäras på ryggen???
Någon som vet??
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag tror ingen är "bäst", det är nog en smaksak, Ergo, patapum eller Sutemi.
Men jag tycker det är väldigt lätt att just flytta barnet på ryggen med Sutemin. Den har axelbanden i kors, så man tar på det ena, flyttar runt babyn bak (från magen), byter arm i det "ente" axelbandet och drar på sig det andra.

Kolla här:
http://www.stellaris.se/webshop/doc/sut ... 94fda09980
Användarens profilbild
Av Alex
Jag testade en Ergo i onsdags, och det gick bra. Går säkert ännu bättre efter lite träning. Fast nu är ju vi vana att bära på ryggen, Kalle och jag, så han är ganska samarbetsvillig.
Användarens profilbild
Av naimiez
Träning ger färdighet. Hade också problem i början.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag tycker inte att det är några problem att få upp honom på ryggen i selen, har både en ergo o en patapum (ingen skillnad alls förutom fickan o huvudstödet). Tror det gäller bara att komma på "knepet"... (kan verkligen rekommendera ergon/patapumen....supersköna!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?