Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

:loving: för nån dag sedan fick lillen sitta på ryggen för första gången. han skrek inte men såg sisådär nöjd ut. idag knöt jag upp honom själv på ryggen och han skrattade som en tok under hela tiden jag knöt upp honom (sen somnade han). Han tyckte nog mamma var knasig som glömt att bebisen brukar vara fram på magen inte bak på ryggen.

Bild
Användarens profilbild
Av sanna73
Härligt att han trivs på ryggen, ser gott ut :D

Alfred älskar att bli uppknuten på ryggen (gillar inte alltid att sitta där, men resan dit är kul med uppsving och allt :lol: )
Av Aelia
Ser så fint ut
Användarens profilbild
Av Bina
Så gosigt!
Det är så enkelt att greja med dem på ryggen!
Användarens profilbild
Av bright
ryggen e toppen!
Användarens profilbild
Av SannaM
Jättefint! Fantastiskt gosig bebis oxå. Vad stor han är, ser ju nästan ut som V som ju är några månader äldre och dessutom stor... Tänk jag var i Kortedala en hel eftermiddag i slutet av Juli men inte spanade jag er... Märkligt så lite sjalar man ser,det är ju så många här!

sanna
Användarens profilbild
Av lillvilda
SannaM skrev:Jättefint! Fantastiskt gosig bebis oxå. Vad stor han är, ser ju nästan ut som V som ju är några månader äldre och dessutom stor... Tänk jag var i Kortedala en hel eftermiddag i slutet av Juli men inte spanade jag er... Märkligt så lite sjalar man ser,det är ju så många här!

sanna
ja han är ingen liten skrutt men mest tror jag han ser så stor ut för hans mamma är så liten. :D jag är en kort tjej så alla tycker han ser så stor ut när jag håller honom. Det är tdligen inte alltid så att små kvinnor får små barn som min barnmorska påstod :mitvit:
Användarens profilbild
Av lillvilda
SannaM skrev:Tänk jag var i Kortedala en hel eftermiddag i slutet av Juli men inte spanade jag er... Märkligt så lite sjalar man ser,det är ju så många här!

sanna
nä jag ser aldrig varken sjalar eller mei taier här omkring. ändå vet jag ju att dom finns här...skumt det där.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?