Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Vi har fått i uppgift att fixa lite foton som ska vara i ett litet "album" till Amy på dagis. Och de sa att det behöver inte vara nåt märkvärdigt alls.
Men åh vad det kliar i fingrarna helst skulle jag vilja scrappa loss, men man ska nog inte göra det och göra så andra föräldrar får prestationsångest (hade jag fått om jag såg ett sånt album) så jag pletar bara dit nån liten utstansad grej och ja, kanske liiite mer :oops:
Jag måste köpa mer scrap grejer så jag kan pyssla med det nån dag, det var ju evigheter sen sist.
Av dora
visst är det kul med scrapping! :vågen: och att köpa scrapgrejer... 8) bara det att dygnet skulle ha fler timmar... :?
Användarens profilbild
Av Mee
får du göra albumet till dagis själv? skulle jag också velat gjort

På dotterns dagis bad de oss bara leta reda på bilder på hennes närmaste så att de kunde gör ett album. De har bara laminerat dem och sen satt ihop dem med ett snöre i hörnet
Användarens profilbild
Av Helma
jag vet hur det känns... var ju bara tvungen att scrappa lite på Moas " "familjealbum" till dagis. Jag ska by the way åka och tok shoppaloss imorgon eftersom jag fick presentkort på scrapbook etc som ligger här i stan. Lääängtar...
Användarens profilbild
Av Annika80
Mee skrev:får du göra albumet till dagis själv? skulle jag också velat gjort

På dotterns dagis bad de oss bara leta reda på bilder på hennes närmaste så att de kunde gör ett album. De har bara laminerat dem och sen satt ihop dem med ett snöre i hörnet
De hade bara tagit små plastfickor (A5?) och bundit ihp med ett snöre och lagt färgade papper inuti, så får man fylla det själv.
Användarens profilbild
Av Mee
ok...ja det var ju bra
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?