Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nallepoh
Hej!
Är ny här och tänkte kolla med er som har beco, min dotter tyckte om att bli buren i den till hon var ca 3 mån, men gillar hon det inte alls, bara borrar omkring med huvet och gnyr. Får en känsla att hon vill se mer, hon ser inte riktigt över kanterna, har provat bära henne på höften, men tyckte inte hon satt bra alls (hon är lite mer än 4 mån nu). Måste hon bli ännu mer stabil innan hon kan sitta på höften.

Hälsningar från en som blev övertalad på FL att inte köpa BB =)
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att det går utmärkt att bära en fyra månadera på höften, men hur det är med beco-selen vet jag inte. Ringsjalar är ju lite enklare kanske att bära på höften med.

Sen kan det vara åldern också, min dotter hade en period när hon tyckte det var jätte trist att bli buren.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Har du testat att bära på ryggen?
Om du inte känner dig bekväm med det så kanske att det funkar att "vika ner" huvudstödet lite mer så att hon ser ut över kanten bättre.
Det funkade för mig.. :)
Eller att hasa ner sittytan lite mer än vanligt..
Då blir det också lägre kant att titta över.. :D
Lycka till!
Av Nallepoh
Har provat och vikt ner lite på kanten, men det hjälpte inte tyvärr. har bara provat på ryggen en gång, ska prova igen, som sagt hon kanske har en 'vill ej bli buren i sele period'.
Ni som har Beco, tycker ni det går bra att bära på höten, kanske gör jag fel, men jag har tittat noga på instruktionen på hemsidan =)
Tack för alla svar!
Av Nallepoh
Hur menar ni när ni sägar vira upp???
=)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?