Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Är ni inte rädda för att det ska hända något med becon, typ att något spänne går sönder. Vad gör man då? Då kan man väl inte skicka tillbaka den?
Användarens profilbild
Av Bina
Helena skrev:Är ni inte rädda för att det ska hända något med becon, typ att något spänne går sönder. Vad gör man då? Då kan man väl inte skicka tillbaka den?
det är väl som allt på beg. marknaden :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Bina skrev:
Helena skrev:Är ni inte rädda för att det ska hända något med becon, typ att något spänne går sönder. Vad gör man då? Då kan man väl inte skicka tillbaka den?
det är väl som allt på beg. marknaden :roll:
Ja, fast becon är ju dyrare än mycket annat och jag tänker på att selar kanske mer har en tendens att ha fler funktioner som kan gå sönder.
Av Aelia
Men ergo är oxå dyr
Användarens profilbild
Av emmahawk
Visst finns alltid den risken när man köper begagnat. Men dessutom vad jag vet så har de på beco varit generösa med reklamationer, så även om den är köpt begagnad och oväntat visar sig gå sönder så är det värt att kontakta tillverkaren.
Användarens profilbild
Av Eaive1
Och om ett spänne skulle råka gå sönder är det ju inte helt svårt att reparera det själv heller :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?