Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av asa
Mannen alltså, idag när vi var ute och gick. Han hade L på magen i Ergon när han kläckte ur sig: jag börjar tröttna på dendet här bärandet. Jag sa att jag kunde ta L, Nej, hela grejen alltså, sa han.
Han tykte att det börjar bli tungt och att det är jobbigt att bära.

:cry:

Vi pratade inte så mycket mer om det. Jag undrar om han menade att han inte vill bära mer eller om han tycker det är lite jobbigt bara. Vad ska han göra annars? Vagnen? Det är inte allt för poppis även om det går bra en kort stund. Jag önskar att han ville våga försöka få L på ryggen med selen själv, då blir det mycket lättare ju.
Ska försöka träna honom lite :wink:
Av Aelia
vad tråkigt
Användarens profilbild
Av Kusmi
Låter trisst. Synd att han tycker så. Fast min man har gillat att bära i händerna och då har han fått göra det. Fast hur använder man vagn om barnet inte vill? För oss vände det efter 1½ år då tyckte I att vagnen var bra. Fast vår har ju ratt...
Användarens profilbild
Av Elin G
Men om han inte vill bära får han väl prova med vagn då. Om barnet inte gillar att åka kommer han väl hitta nån annan lösning. Det är ju faktiskt inte nödvändigt att föräldrarna gör likadant.

Hoppas jag inte trampade på några ömma tår :hide:
Av surftrollet
Min man har låtit likadant. Det blev bättre när han fick en sele och lärde sig bära på ryggen med den. Men nu pratar han iofs om att han inte kommer orka bära lillen under sin föräldraledighet, men så länge han inte låter lillen gråta i vagnen så måste jag ju låta honom göra på sitt sätt.

Jag tror att 3 våningen, ingen hiss och en hund som ska prommeneras hjälpte i vårt fall. Ni kanske skulle prova på att flytta? ;)
Användarens profilbild
Av lillvilda
min kille var lite tveksam till bärandet till en början så han försökte sig på vagnpromenader med vår lille kille som skrek sig svettig. Därefter vankat med vår son i armarna timme efter timme när han hade kvällskolik så gav han upp. Han satte vår son i me tai sjalen och han slocknade som ett ljus. Såklart valde min kille förståss den enklaste vägen, att bära. Jag föreslår att du inte tjatar eller trycker på om bärandet, bär du din son och låt pappa testa sina metoder. Tycker han inte om vagnen kommer pappa nog tillbaka till bärandet för det är bara för jobbigt att gå en promenad med en skrikande unge i vagnen. Annars kan ju föräldraran ha olika metoder.

Efter att ha släpat runt vagnen lite fann vi det båda så mycke mer praktiskt att bära å återgår alltid till att bära. Vi vet att vi alltid kommer fram överallt, vi får alltid plats på spårvagnen :D kommer fram i skogen och sonen sitter nöjd i timmar. Perfekt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?