Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Itis
Skrev ut kylskåpsmagnetet på skrivaren precis förut! Blev över förväntan kan jag säga!!

Det som inte är med är 3 omgångar med små vecko-magnetlappar att sätta på barnmatsburkslock.

Bild
Användarens profilbild
Av Helene
Fina! Jag gillar handavtrycken!!
(Hur har du gjort? Är det vanliga utsrifter klistrade på barnmatsburklock och en magnet i, eller nåt annat fiffigt? De fyrkantiga? Har du nåt specialpapper??)
Användarens profilbild
Av Itis
Helene skrev:Fina! Jag gillar handavtrycken!!
(Hur har du gjort? Är det vanliga utsrifter klistrade på barnmatsburklock och en magnet i, eller nåt annat fiffigt? De fyrkantiga? Har du nåt specialpapper??)
Exakt som Florin skrev så finns det speciellt papper att köpa. Trodde inte de skulle gå i min skrivare och på första försöket så körde pappret fast!
Senast redigerad av Itis den tor jul 26, 2007 22:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Helene
Åhå, det har jag aldrig sett!
Vad kuuuul!!
(tror ni de blir glada på Martins jobb och jag ber honom låna skrivaren en stund?;-))
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad läckert!
Får nog ta å köpa sånt där magnetpapper jag med!
Användarens profilbild
Av jag71
Läckert!
Användarens profilbild
Av Selman_73
Itis skrev: Det som inte är med är 3 omgångar med små vecko-magnetlappar att sätta på barnmatsburkslock.
Vänta här nu - vad är detta? Berätta mer, det låter spännande och PRAKTISKT! :D
Användarens profilbild
Av Itis
Selman_73 skrev:
Itis skrev: Det som inte är med är 3 omgångar med små vecko-magnetlappar att sätta på barnmatsburkslock.
Man har en lite magnet för varje veckodag, och dagen man öppnar barnmatsburken så sätter man på dagens magnet så vet man hur länge den varit öppen och därmed hur länge den håller sig! Jättesmart produkt som kostar endel att köpa i butik
Användarens profilbild
Av Selman_73
Itis skrev:
Selman_73 skrev:
Man har en lite magnet för varje veckodag, och dagen man öppnar barnmatsburken så sätter man på dagens magnet så vet man hur länge den varit öppen och därmed hur länge den håller sig! Jättesmart produkt som kostar endel att köpa i butik
Visste väl att det var något praktiskt! :D
Har nog lite "magnetpapper" hemma sedan tidigare. Ska genast införa i hemmet. Tack tack!
Av Mumskickan
Helene skrev:Åhå, det har jag aldrig sett!
Vad kuuuul!!
(tror ni de blir glada på Martins jobb och jag ber honom låna skrivaren en stund?;-))
Om de har laserskrivare så funkar det inte tror jag, jag har för mig att det måste vara bläckstråleskrivare. Tyvärr eftersom vi köpt laserskrivare nu, och jag har både t-shirtpapper och magnetpapper liggandes. Får nog låna mammas skrivare tror jag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?