Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eaive1
Jag själv föredrar easyhugen, då jag tycker ringsjal är både krångligt, samt klarar inte av att bära snebelastad. (grabben på 6 månader väger 8 1/2 redan)
Men det är ju bara jag, många älskar ju sina ringisar :D
Användarens profilbild
Av Eaive1
Eller en snygg mei tai :heart:
Användarens profilbild
Av melon
Lin skrev:Jag tycker ringsjal är bättre eftersom den är mer flexibel, går att reglera mer. Visst belastar den ensidigt, och jag skulle inte använda den som enda sjal, men som komplement är våra Ringosar väldigt bra!
:iagree: Fast easyhugen är lättare att få till om man är lite ovan, ringis måste det tränas lite på innan man får i snitsen :wink:
Användarens profilbild
Av Helen
Vill du bära med bra avlastning samtidigt som det ska vara ergonomiskt så kan en sele typ Ergo / patapum mfl. vara ett jätte bra allternativ.
Både EH och Ringsjal ser jag som komplementssjalar. Inte dåliga på något sätt, men inte lika bra/ flexibelt/ avlastnade.

Sen föredrar jag produkter som kan justeras så att de går att använda både när man är lättklädd eller har tjock tröja på sig och som vi båda kan ha oavsett om vi har olika storlekar.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?