Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hannah_svanberg
Ångrar att jag sålde min Hoppediz och slutade med sjalar för att det var mycket bekvämare med vagnen (fy så lat jag är) så jag har beställt en ny och tänker försöka en gång till :) Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha en Nairobi eller Dublin så jag sa åt edenbaby att överraska mig! :D ohhhh så spännande vill ha den nuuuu! Hoppas den kommer på måndag!
Användarens profilbild
Av LillaG
Vad roligt!! :app: :app:

Och häftigt att bli överraskad!!
Användarens profilbild
Av lingonben
Åhh... Vad kul med överaskning! :D

Den kommer säkert på måndag. Edenbaby brukar vara snabba... :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:tumsup: Bra gjort! På det igen bara! :lol:
Visst är det bekvämt med vagn ibland, men det är ju inte så mysigt som sjal! :loving:
Det ena utesluter ju inte det andra! :app: Hurra för nya sjalen!
Användarens profilbild
Av ylkir
Kul att du tänker prova igen!
Min son är jämngammal med din, och under en period använde vi knappt sjalarna alls. Han ville inte när han höll på att upptäck krypandets underbara konst bla :D
Men nu har vi börjat på allvar igen, och även om vagnen använd den också så blir jag mer och mer bekväm med sjalen (Tänk bara till vintern, när man vaknar upp och första snön har kommit blöt och tung, släng upp ungen i ergon och iväg utan att böhövafastna med vagnen i snömodden tusen gånger)
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag är istället för lat för att ta vagnen ;) Det är lättare att ta D i sjalen när man måste iväg med E någonstans... så jag tar sjalen.

Så roligt med överraskning!!!
Av hannah_svanberg
jaa det är såå spännande att inte veta vilken jag får :D tänkte också på det där med i vinter med slask usch för att släpa vagnen då... hoppas att marcus fortfarande tycker om att bli buren bara :)
Användarens profilbild
Av Gullan
hannah_svanberg skrev:jaa det är såå spännande att inte veta vilken jag får :D tänkte också på det där med i vinter med slask usch för att släpa vagnen då... hoppas att marcus fortfarande tycker om att bli buren bara :)
De flesta barn gillar att bli burna i stället för vagnen. En del föräldrar har inte förstått det + att de tror att det är "enklare" att ta vagnen, oavsett väder...
Användarens profilbild
Av ZaZi
Gullan skrev:De flesta barn gillar att bli burna i stället för vagnen. En del föräldrar har inte förstått det + att de tror att det är "enklare" att ta vagnen, oavsett väder...
Fråga Signebus, drygt två år om hon vill åka sjal eller vagn. :wink: Risken finns att hon säger Ägo (Ergo). :lol:

Det är så mycket smidigare med sjal - även till stora barn.

Jag tar med vagnen om hon ska sova (det blir lite tungt att bära superavslappnad tvååring längre stunder) & om jag har massor av packning (typ på utflykt)

Grattis till din sjalrevival! vad modig du är som låter "ödet" bestämma vilken sjal du ska ha. :D
Av eamane
Grattis :D Och vad kul med överraskning!
Användarens profilbild
Av emelie
Åh, vad kul!
Klart ni ska sjala igen. :D

Bild sen? :wink:
Användarens profilbild
Av asa
Åh, jag blir så nyfiken på vad du får. du måste omedelbums lägga upp bild när den kommer.
Av hannah_svanberg
asa skrev:Åh, jag blir så nyfiken på vad du får. du måste omedelbums lägga upp bild när den kommer.
jaaa självklart ska jag lägga upp massor med bilder :D
Användarens profilbild
Av Fine
Vilket härligt tillvägagångssätt, när man har beslutssvårigheter. Extra spännande sjalväntan för dig nu då! :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
vad smart du är! och då blir det ju ännu roligare och spänannde att vänta på paketet!! du vet väl att vi måste få se bild sen? =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?