Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har tänkt köpa en till sjal då den enda vävda jag har är rebozo och jag har hört att det finns andra som ger ännu bättre avlastning.

Jag har kollat runt lite och två starka kandidater är hoppediz och didymos.
Men så fick jag syn på hoppediz havanna.... OH MY GOD! :heart: Har surfat runt och det är nog den snyggaste sjal jag nånsinn sett! Men ska jag välja efter utseende?
Användarens profilbild
Av Tiz
Jaa, gör det :) Du kommer att tråna efter den tills du har en i din ägo iallafall. Köp den du. Hoppediz är en bra sjal.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag älskar Hoppediz och att välja efter utseende är en likabra utgångspunkt som någon annan :lol:
Användarens profilbild
Av Gullan
sanna73 skrev:Jag älskar Hoppediz och att välja efter utseende är en likabra utgångspunkt som någon annan :lol:
:iagree: Jag älskar också hoppedizsjalar, och jag längtade länge efter en LaPaz innan jag fick råd att köpa en begagnad. Den sjalen gör mig glad varje gång jag ser den - och ännu gladare när jag bär med den!

En färgställning och ett mönster du gillar kommer att göra den tråkigaste morgon solig när du kommer ner i hallen och ser Havannan lysa glatt mot dig!
Av anna m
Jag tycker hoppediz är de bästa sjalarna. Om du köper begagnat så försäkra dig om att den är mjuk först. De nya är numera mjuka allihop. Sjalar är ju som kläder. De ska både vara sköna och vara snygga.
Användarens profilbild
Av LillaG
Tyvärr trånar man alltid efter den sjalen man tycker är snygg... och till slut skaffar man den...

Frida med Mea har ju en Havanna ute på säljes... så den kan du ju klämma på live kanske innan du köper tom. :D
Användarens profilbild
Av JeanneDArc
Jag sålde nyss min Havanna, men tänkte säga att jag tyckte jättemycket om den :) Hur mysig och bra som helst!
Användarens profilbild
Av ylkir
Klart du skall ha en hopediz! Den slår rebozon med hästlängder när dte gäller avlastning. Att du dessutom har hittat en som du tycker är urläcker gör ju bara valet lättare :wink:

Tycker inte den är så varm heller, utan tvärtom ganska skön på sommaren.
Av eamane
Jag har nog köpt alla mina sjalar på utseendet :P Eller jag har kollat recensionerna här först på sorten och sen köpt de som jag varit kär i men...
Användarens profilbild
Av sonja
vad glad jag blir när jag läser det ni skriver :D

har kommit på mig själv gå omkring och tänka på den :-)
Jag såg att det låg en under säljes, men jag skulle nog satsa på en ny isf 550 exl frakt.

Är lite osäker på längden bara! 4,6 är kanske för kort?? :hmm:
Användarens profilbild
Av Gullan
sonja skrev: Är lite osäker på längden bara! 4,6 är kanske för kort?? :hmm:
Jag knyter omslutetX med min 4,6, är 162 cm och har 38 i kläder. Jag har ändå svansar när jag knyter, så skulle tippa på att en 44-46 skulle behöva längre sjal...
Användarens profilbild
Av asa
Hoppediz är finfin den :D

Längden 4.6 är bra för mig som är medel(ok, just nu liiiite större :roll: ) men är den för läng kan du ju allltid korta av. Bättre lite för lång än lite för kort.
Av eamane
sonja skrev:vad glad jag blir när jag läser det ni skriver :D

har kommit på mig själv gå omkring och tänka på den :-)
Jag såg att det låg en under säljes, men jag skulle nog satsa på en ny isf 550 exl frakt.

Är lite osäker på längden bara! 4,6 är kanske för kort?? :hmm:
Är oxå sugen på att köpa en ny men jag har apselut köpstopp just nu. Dock tror jag 4,6 skulle passa, funkar nog till de flesta knytningarna om du är skapligt normalbyggd.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
kör på havanna!! den är så fin! klart man måset gå på utseendet till viss del, och hoppadizarna verkar ju populära (har själv aldrig testat någon..)
Användarens profilbild
Av Fine
Fick hem vår Havanna-Hoppediz i brevlådan i dag. Har bara hunnit med en kort premiärtur, men vi är absolut nöjda. Och snygg är den. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?