Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av veda3710
Vad gör jag för fel?Bär min 6v son mage mot mage Xomslut2. Har även provat att lägga ner honom i vagga med samma knytning men hur jag än gör åker tyget upp på axlarna mot halsen och "korvar" sig där. Har jag honom för långt upp? Knyter jag för hårt eller för löst? Tacksam för tips!
Användarens profilbild
Av thanisa
Svårt att säga vad som blir fel. Det kan vara för hårt knutet men det brukar mer vara ett problem med vävda sjalar i den knytningen. Det man kan göra är att du innan du sätter i sonen ser till att tyget är utdraget över hela axlarna och att du tar och ser till att de ligger fint båda två när du tar ihop styckena som möts där framme. Jag brukar göra den knytningen med vävd sjal så jag kan se om jag kan ta kort imorgon på vad jag menar.

Tror med andra ord att det är lite smådetaljer du kan testa för att slippa få sjalen att efter ett tag ligga som två korvar mot halsen.
Användarens profilbild
Av Kristina
ta tag i nederkanten på sjalen, dra så hela sjalen ligger slät med överkanten en bit ifrån halsen, sen viker du sjalen dubbel över axeln. tror det finns beskrivning på babyboden.nu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?