Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Måsen
Om man har lite vaddering kring midjan och höfterna som blivit kvar efter två graviditeter (fanns lite där innan också :oops: ), vilken sele kan man då tänka sig är bekvämast?
Jag har haft patapum och har ergo, men tycker att de skär in i allt det där mjuka på mig och det är oskönt!
Nu har jag varken råd eller lust att prova mig igenom alla sorters selar som finns. Kanske vet någon på rak arm en sele som är som gjord för en sån som jag? :wink:
Användarens profilbild
Av kogkarin
Jag drar också stor storlek och för mig funkar Ergo med förlängningsbälte jättebra!
Senast redigerad av kogkarin den lör jun 30, 2007 21:05, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av marlene
kogkarin skrev:Jag drar också stor storlek och för mig funkar Ergo med förlängningsbälte jättebra!
:iagree: på ryggen dock, på magen är det inte så bekvämt
Användarens profilbild
Av Elina
Jag tycker att MT är skönast ;) och då har jag gjhort en med jättebrett midjeband, som INTE skär in...

Men ergon går ju snabbare, så det blir oftast den när det skas upp på ryggen... På mig funkar det bra, men midjebandet rullar sig lite, in i hullet :lol:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Jag kör med ergo! Det funkar bra tycker jag. Dock kanske det inte ser så bra ut men det ger jag håle i! :wink: HAr bara provat patapumen annars och den gillade jag inte alls....
Användarens profilbild
Av Panakeia
Jag gillar MT med brett midjeband som du redan blivit tipsad om.

Ergo pallade inte jag, dels för att det inte e så sexigt när allt väller över, men sen kvittar det att jag e så tjock, jag får ont i mina höftknölar iom att vadderingen inte går gram över dem på mig. Min lösning var att sy en egen "á la ergo" men "vällaöver" problemet e du inte löst med det... men det blir bekvämare, och det är ju själva REMMEN som det väller mest kring, sålångt avbärarbältet går så gär det ju bra, tycker jag...
Användarens profilbild
Av Måsen
Ok, av era svar att döma så tror jag att jag ska ge upp sele tills jag är smal och vältränad! :roll:
Jag gillar verkligen inte när bältet skär in i hullet, oavsett om jag bär på mage eller rygg.
Någon som vill köpa en blå ergo av äldre modell?
Användarens profilbild
Av Bina
Men Måsen... JAG bär med sele och ibland måste väl det praktiska gå före det estetiska :wink:

Nej, skämt åsido... jag tolkar dig som om du tycker det är obehagligt... och då är nog ändå MT att föredra om du inte skall använda dina fina sjalar.
Användarens profilbild
Av Måsen
Bina skrev:Men Måsen... JAG bär med sele och ibland måste väl det praktiska gå före det estetiska :wink:

Nej, skämt åsido... jag tolkar dig som om du tycker det är obehagligt... och då är nog ändå MT att föredra om du inte skall använda dina fina sjalar.
Jaha, då får jag väl testa en MT med brett midjeband då helt enkelt, om jag inte ska nöja mig med sjalarna. :roll:
Det är inte bara fåfänga utan jag tycker att det är obehagligt. :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tror att selar skär in lite på de flesta, men det ska ju inte vara obekvämt. Jag kan nog inte rekommendera sutemin heller, den har rätt smalt midjebälte.

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?