Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min pappa tycker det verkar så krångligt med sjal (bra, men krångligt) så han har flera gånger sagt att vi borde skaffa en bärstol "det hade vi när in var små, det var jättebra..". Men då har jag insisterat på att en Ergo är mycket skönare och bättre. Och nu ska han köpa en åt oss!! :vågen:

Men då var ju bara frågan, vilken färg?! Förut tänkte jag att jag definitivt skulle ha en svart/cranberry, sen kom jag på att denim var ju bäst, eller kanske en camel? Och den nya svart/gröna är ju inte heller så dum..

Ja så nu måste ni visa mig lite livebilder på era ergos så jag kan bestämma mig!

Tack!
Av eamane
Köpte nyligen en blå ergo med vinrött foder... Sambon älskar den!
Bild
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Dålig bild men ändå.. en älskad ergo svart/cranberry

Bild
Användarens profilbild
Av Luna
Camel
Bild
Användarens profilbild
Av Lycke
Jag har en svart/cranberry. Har tvättat den en gång, men den har tappat massor i färg... Är alldeles gråsvart... Jag skulle inte köpa en svart igen...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har en denim, den gillar jag verkligen!

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av bellisbella
Fick hem min i veckan, gjorde "ät-ínte-upp-ergon-skydd" igår kväll som jag tog kort på....
Bild
Användarens profilbild
Av asa
Bild
Användarens profilbild
Av Lycke
bellisbella skrev:Fick hem min i veckan, gjorde "ät-ínte-upp-ergon-skydd" igår kväll som jag tog kort på....
Bild
Smart! :tumup:
Av eamane
Lycke skrev:
bellisbella skrev:Fick hem min i veckan, gjorde "ät-ínte-upp-ergon-skydd" igår kväll som jag tog kort på....
[img]***[/img]
:iagree: Har oxå insett behovet men inte kommit på att man faktiskt kan göra såna :)
Av Aelia
Har ingen bild nu, men jag har oxå en demin :lol:
Användarens profilbild
Av bellisbella
eamane skrev:
Lycke skrev:
[img]***[/img]
:iagree: Har oxå insett behovet men inte kommit på att man faktiskt kan göra såna :)
:) Gjorde lite provisoriskt (hatar det ordet förresten...) av ärmarna till en urväxt body. tänkte det skyddar ergon iaf, för han mumsar o smaskar vilt när han är i den, då vill han inte ha nappen... :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?