Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av frusandberg
Tjenare ni sjalexperter!

Här kommer en helt okunnig blivande sjalanvändare som vet noll, zipp, zero :lol: Behöver verkligen er hjälp!

Jo ska alltså införskaffa mig en sjal till mitt kommande lilla knyte. Har en vild 2 åring oxå så jag antar att det är bäst :wink: MEN vi ska till Thailand i vinter (dec-jan = 1 mån) och vill gärna ha någon sjal som funkar bra där också. Vill alltså inte köpa en sjal som bara funkar i 3 månader. (Liten kommer vara alltså ca 5-6 månader när vi är där, har bf 17/7.) Har fått tips om Mobyn och Silo men har fått för mig att de blir ostabila när barnet blivit några månader, har jag fattat fel?? Är ju bra om den är lätt o knyta, sval osv osv... ja ni vet ju!

Vilken ska jag köpa??
Såååå tacksam för många många svar!
Av ninen
Trikåsjal är lättast i början, men har som du säger begränsad användningstid och är nog för varm i Thailand, särskilt Mobyn.

Jag skulle nog rekommendera en tunnare vävd, Amazonas Carry Sling, eller en stum bomullssjal i gauzetyg (folk kallar den för gås här). Lite svårare att knyta kanske, men får du hjälp av någon ska det inte vara några som helst problem.
Senast redigerad av ninen den ons jun 27, 2007 15:39, redigerad totalt 1 gånger.
Av frusandberg
Ninen: Tack för ditt svar men oj det var helt okända namn för mig :D Får väl kolla runt lite till här på forumet och se om man kan jämföra lite. Under tiden så håller jag tummarna för fler tips och hjälp från er andra!!
Av frusandberg
Åhhh vad bra! Hade jag missat...sorry :oops: ....ska genast kolla in det!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?