Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smulan
Nu har vi varit iväg på en tur till stora staden sthlm och kunde inte hålla fingrarna i styr...
Jag köpte en SINO till bebisen som föds först i okt :heart:. Jag vill använda den och ha en liten bebis i den NU!!

Testknöt med vår tjej när vi kom hem, hon tyckte det var jätte mysigt i den (alldeles naken). Lyckades till och med att inte få den nerkissad.. Men den passar nog bättre till en liten bebis kan jag tro, då avlastningen med en tolv kilos tjej inte var den bästa. Men mysigt! :wink:
Av Aelia
Grattis, vad blev det för färg?
Användarens profilbild
Av smulan
Aelia skrev:Grattis, vad blev det för färg?
Vi har inte lyckats bestämma oss tidigare, men nu fanns det bara två färger i affären (jätte bra för oss..) Så det blev en svart. Kanske lite trist men den passar oss båda och till alla kläder. :)
Användarens profilbild
Av jag71
Så gjorde jag med! Köpte en sino och en baby bundler till små snuttorna och hade hemma och bar skrutt i lite så där bara för att mysa.
Svart är alltid bra! :lol:
Användarens profilbild
Av smulan
jag71 skrev:Så gjorde jag med! Köpte en sino och en baby bundler till små snuttorna och hade hemma och bar skrutt i lite så där bara för att mysa.
Svart är alltid bra! :lol:
Ja man får passa på att bara mysa när tillfälle ges :heart:
Hur är baby bundler tycker du då?
Oj vad många barn du har såg jag nu.. kul med stor familj. :)
Användarens profilbild
Av LillaG
Grattis!! :heart:

Fast mest till bebisen! :-)
Användarens profilbild
Av jag71
smulan skrev: Ja man får passa på att bara mysa när tillfälle ges :heart:
Hur är baby bundler tycker du då?
Oj vad många barn du har såg jag nu.. kul med stor familj. :)
Jag tycker óm baby bundlern men jag blev sjuk så vare sig den eller sinon blev använd så mycket som jag hoppades på. sinon är såld medans baby bundlern finns kvar och används faktiskt ibland även om dem små är stora nu. :lol: Jag tycker bunlern är stadig och gosig möjligen lite tjock (vilket inte är en nackdel när man bär två eller lite större barn - det var därför jag köpte en bundler jag visste ju att det var två.)

Det var inte riktigt meningen med så många barn det bara blev... och när vi väl sa att "en till var väl lungt" så var det ju två! :lol: :lol: :lol: :lol:
Senast redigerad av jag71 den fre jun 22, 2007 20:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av smulan
LillaG skrev:Grattis!! :heart:

Tack! Ska bli spännande med en liten till.
Såg att Tabby ev skulle ha Me&I party.. och det var du som skulle sälja. Skulle vara kul om jag kunde komma.
Användarens profilbild
Av LillaG
smulan skrev:
LillaG skrev:Grattis!! :heart:

Tack! Ska bli spännande med en liten till.
Såg att Tabby ev skulle ha Me&I party.. och det var du som skulle sälja. Skulle vara kul om jag kunde komma.
Ja!!
Vore det verkligen! Har ju inte sett dig på år och dag (för att låta som en gammal tant :D ).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?