Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Jag berättade förut att jag nog bestämt mig för en Leo marine från Babyboden men nu var den slut så då tog jag en Inka istället men nu tror jag att jag ångrar mig för jag är ingen sån färgglad person.....
Så nu mejlade jag och ändrade beställningen...
Nu blir det Leo natur istället
Hon tycker nog att jag är jättebesvärlig.
Men det ska ju kännas bra att ha den på sig. Helst skulle jag vilja ha en sjal i blå toner och lite bredare ränder men det verkar ju inte finnas i Sverige just nu.

Ja, jag får hoppas att jag blir nöjd när den kommer i alla fall
Användarens profilbild
Av Helena
Inte är du krånglig, det är klart att det är svårt att bestämma sig när man inte ser sjalarna i verkligheten. Och sen tycker jag att det finns för få Storchenwiege att välja på, man hittar kanske inte precis exakt den man vill ha.
Av Jessica
Vad bra att du är nöjd. Om den skulle se alltför färglös ut kanske man kunde färga den men då kanske inte garantin gäller förstås.
Jag längtar tills den kommer iallafall!!
Användarens profilbild
Av sillen
Mia är en väldigt serviceminded tjej; hon har aldrig knorrat när jag har velat fram&tillbaka, ändrat mig, tjatat om färg- och modellbeskrivningar... Hon verkar vara genuint intresserad av att vi kunder faktiskt ska bli NÖJDA!

Så är du nöjd är hon säkert också nöjd!
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har aldrig beställt något från babyboden utan att krångla en massa och maila hit och dit... och alltid svarar hon lika trevligt! Hon är nog van :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?