Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag har en fyraåring som jag aldrig bar pga diskbråck, nu är jag gravid igen och med opererad och tränad stark och pålitlig rygg! Jag funderar på en trikåsjal, men jag har en (eventuellt fånig och lite skämmig) fråga...

Om man ska bära bebisen i "vagga" funkar det utanpå brösten så att säga?!? :oops:
Jag fick galet stora bröst, F-kupa, förra gången. Tror liksom inte att bebisen kan ligga utanpå bröstet så att säga, och ovanför får man plutten i halsen nästan? Och nedanför blir ju skumt... Som sagt det kanske är nåt jag inte riktigt fattat eftersom jag aldrig sjalat. Snälla, red ut detta ni som kan och vet!
Användarens profilbild
Av diddeldi
mina bröst var så ömma direkt efter förlossningen, så jag brukade göra en ganska lös x-omslut-2 med moby wrapen och sen lägga i atlas i vaggposition. då hamnade han under brösten. det funkade bra för mig i alla fall :D

men sen slutade jag bära honom i vagga efter en och en halv månad ungefär, och i upprätt position har jag inte tyckt att det varit något problem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?