Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av aldeburgh
Hej! Läste här på ett inlägg om att man kan vara för kort för nya ergon. Funderar själv på att antingen köpa (eller eventuellt en ringsjal) den men blir nu lite fundersam. Jag är 159 cm och drar 34/36 i storlek. Någon annan med samma kroppshydda som har nya ergon?
Användarens profilbild
Av Helen
Jag tycker du ska prova hos någon om du kan.

Jag hade en kund här i förra veckan som var för kort. Nu skulle hon inte ha en Ergo utan en långsjal, men hon ville prova Ergon också.

Problemet ligger i att axelbanden inte går att spänna så mycket som det behövs.
Jag har inte möjlighet att kontrollera gamla mot nya just nu för att komma fram till om längden skiljer sig mellan dem.
Annars kan lösningen vara en äldre Ergo.

Vi får kalla in MIA och se om hon kan svara på det..
Eller någon annan som har kontrollerat det.
Användarens profilbild
Av Cecilia & Vera
jag är kortare än dig men har ca 38 i storlek och tycker att ergon sitter bra på mig. Upplever inget problem, men det kan ju kanske vara individuellt så det bästa kanske är att du provar innan du köper.

Lycka till :D
Av Sisu
Jag är 162 och drar 36 i storlek och provade nya ERgon och nyaPatapumen och Ergon satt INTE bra på mig... Det var som du skriver, axelbanden gick inte att dra åt så att Lilja satt precis nära... Patapumen var snäppet bättre, jag drar åt de banden så långt det går nu.
Användarens profilbild
Av Anna
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag och Anna jämförde den gamla med den nya och axelbanden verkade vara lika långa
Ja när vi tittade så verkade den totala längden som inte går att spänna åt vara lika, men stoppningen går som längre upp i den bredare delen. Men nu börjar jag ändå känna mig tveksam, för de som varit här och provat och varit långa ar liksom fårr stoppningen längre fram i nya än gamla så det kankse beror på hela selens ombyggnad på något vis. Känner också vissa tvivel inför hur jag ska kunna spänna åt tillräckligt med nya.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?